Kippetje123 Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Is er al een exacte releasedatum bekend? Of word het een verassing? Ik kijk er erg naar uit iig. Lees dit eens door, dan merk je vanzelf dat de 1.7 release datum over twee weken, op 25 december, is. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 11 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2011 (bewerkt) Hierbij een reeks nieuwe screens. Enkele screens laten naar mijn mening duidelijk zien dat de Mafia Stories-sfeer niet geheel verdwenen is. Dames & Heren, jongens en meisjes, vriendjes en vriendinnetjes, en iedereen die met een fotobewerkingssoftware kan omgaan, opgelet! Dit is je ALLERLAATSE kans om jou kunstwerk in The Green Light District V1.7 terug te zien, in de vorm van billboards die overal geplaatst worden in de mod. Hoe werkt het? 1) Maak een goeie poster voor een billboard in GLD. Het is aan jou hoe je het doet, als het maar geen reclame voor een echt merk is, of pornografische of racistische inhoud bevat 2) Upload je gemaakte billboard, en post deze in dit GLD-topic 3) Je krijgt via PM te horen of je billboard is goedgekeurd. Bewerkt: 11 december 2011 door Apple-Mac Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 (bewerkt) Misschien als billboard het logo van de mod? Is volgens mij wel een gelikt billboard. Enne: zijn er ook graffiti dingen, zoals in de SA? Anders wil ik best wel proberen voor de zibatsu een ding te maken... In welke tijd zit GLD eigenlijk, 1980/90/2000? Bewerkt: 12 december 2011 door Kippetje123 Reageren
danny18 Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 Ik heb er eigenlijk nog nooit een mafia-sfeertje in gezien maarja, het ziet er wel leuk uit mijn complimenten. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 (bewerkt) @ Apple: Ziet er weer geweldig uit! Zou alleen als tip willen geven dat je wat andere soorten bomen gaat mixen. In mijn ogen is dit juist het minst mooie boom-model dat in San Andreas zat(aangezien ie nogal een vierkante stam heeft) dus ik vind het nogal zonde dat dat de enige boom is in GLD @Kippetje hier vlak onder: Wel leuk, heb je die zelf gemaakt? Persoonlijk vind ik 'm een beetje simpel, zou wat meer kleur toevoegen in de achtergrond(donkergroen?), en wat meer zelf photoshoppen. Dit is in principe een wiet-plantje van Google met tekst eroverheen en een model-screenshot erin geplakt. Ook zou ik iets realistischere billboards maken als ik jullie was. Als heel GLD straks vol hangt met billboards die direct (zonder dubbele betekenis) reclame maken voor drugs, porno, of gestolen spullen, dan is het niet leuk meer, dan word het zo 'te erg proberen om grappig te zijn' zoals in Saints Row 3... Wat echter in mijn ogen wel leuker zou zijn is als je bijvoorbeeld indirect naar zulke dingen verwijst(niet op ALLE billboards, dan is het overdone). Goede voorbeelden van wat ik bedoel zijn het in San Andreas met graffiti bewerkte billboard '(s)Train Hard', en dit billboard in GTA IV/EFLC: Klik @golf_mk_1: hier staat een heel aantal real-life mods voor sa, dus... edit: hier staat de ibiza Alsjeblieft zeg... Als je zulke auto's met mijn auto wil vergelijken voel ik me toch echt diep beledigd. En als je zulke tuning mooi vind... Nou ja, iedereen z`n mening, maar dan vraag ik me toch af waar 't heen gaat met de wereld xD Wat een lelijk gedrocht, heb medelijden met de auto die die persoon in het echt heeft, aangezien die er waarschijnlijk net zo uit ziet(er zal immers ergens reference vandaan gehaald zijn)... Maar het is ook een totaal ander model dan die van mij, ééntje nieuwer. Zonder tuning is dat model nog wel mooi, al vind ik die van mij mooier . Anyway @Golf_Mk1: 't converteren van auto's is in principe gewoon het ingame zetten van het model, dus zorgen dat de deuren rond de goede plek scharnieren, zorgen dat de auto op schaal is, zorgen dat de auto realistisch rijdt. Da's op zich allemaal niet zo spannend en kost niet veel tijd. Helaas moet je in mijn geval, omdat mijn Ibiza model niet uit polygons bestaat maar uit NURBS surfaces, elke afzonderlijke surface naar polygonen omzetten(da's in principe één keer klikken). Maar als je dat in één keer doet dan sluit niets meer op elkaar aan, en zitten er overal spleten in de auto(net alsof je 2 a4'tjes langs elkaar houdt). Die moet je dan allemaal weer dicht maken. In principe ben je dan bijna net zo veel tijd kwijt als wanneer je de helft vanuit het niets opnieuw zou bouwen. En dan komt daar het echte ingame zetten nog bij. 'T is best te leren hoor, daar niet van, maar wat je voor 't converteren zelf moet weten is eigenlijk ook alles wat je moet weten om zelf een mod te maken Bewerkt: 13 december 2011 door Mythbuster Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 Alsjeblieft zeg... Als je zulke auto's met mijn auto wil vergelijken voel ik me toch echt diep beledigd. En als je zulke tuning mooi vind... Nou ja, iedereen z`n mening, maar dan vraag ik me toch af waar 't heen gaat met de wereld xD Wat een lelijk gedrocht, heb medelijden met de auto die die persoon in het echt heeft, aangezien die er waarschijnlijk net zo uit ziet(er zal immers ergens reference vandaan gehaald zijn)... Maar het is ook een totaal ander model dan die van mij, ééntje nieuwer. Zonder tuning is dat model nog wel mooi, al vind ik die van mij mooier . Dat dacht ik er ook van. @Golf_Mk1: 't converteren van auto's is in principe gewoon het ingame zetten van het model, dus zorgen dat de deuren rond de goede plek scharnieren, zorgen dat de auto op schaal is, zorgen dat de auto realistisch rijdt. Da's op zich allemaal niet zo spannend en kost niet veel tijd. Helaas moet je in mijn geval, omdat mijn Ibiza model niet uit polygons bestaat maar uit NURBS surfaces, elke afzonderlijke surface naar polygonen omzetten(da's in principe één keer klikken). Maar als je dat in één keer doet dan sluit niets meer op elkaar aan, en zitten er overal spleten in de auto(net alsof je 2 a4'tjes langs elkaar houdt). Die moet je dan allemaal weer dicht maken. In principe ben je dan bijna net zo veel tijd kwijt als wanneer je de helft vanuit het niets opnieuw zou bouwen. En dan komt daar het echte ingame zetten nog bij. 'T is best te leren hoor, daar niet van, maar wat je voor 't converteren zelf moet weten is eigenlijk ook alles wat je moet weten om zelf een mod te maken Ik heb mijn twijfels of ik het zelf zou kunnen, maar als jij ermee akkoord gaat, wil ik me er wel eens opstorten in de vakantie... Reageren
Mythbuster Geplaatst: 13 december 2011 Rapport Geplaatst: 13 december 2011 Mijn toestemming heb je, zonder twijfel. Maar ga sowieso eerst eens wat tutorials over moddelen zelf doorlezen als je eraan wil beginnen, en zorg dat je een of ander modeling programma in handen krijgt, b.v. Zmodeler of 3dSMax (In dit geval zou je 't beste 3dSMax 7 kunnen pakken denk ik, aangezien dat ook NURBS kan openen én er zijn plugins om naar San Andreas te exporteren). Als je er dan iets van snapt, ga dan eens je verdiepen in het ingame zetten van models. Als je zo ver komt ga ik m`n Ibiza model openen en 'm klaar maken voor je en dan kun je die converteren! Als je zo ver zou komen zou ik je er erg dankbaar voor zijn. Zou 't zelf wel willen doen, maar ben zo druk met school dat ik er gewoonweg niet aan toe kom! Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 14 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2011 (bewerkt) Wie heeft zin om enkele LAADSCHERMEN te maken voor de mod? - Gebruik afbeeldingen die door mij geplaatst zijn in dit topic (tot 8 pagina's terug!) - Zorg dat de text 'Loading' overal hetzelfde is, en op dezelfde plek gepositioneerd is - Maak minimaal 8 laadschermen, en plaats deze in dit topic. Bewerkt: 14 december 2011 door Apple-Mac Reageren
Mythbuster Geplaatst: 14 december 2011 Rapport Geplaatst: 14 december 2011 Wie heeft zin om enkele LAADSCHERMEN te maken voor de mod? - Gebruik afbeeldingen die door mij geplaatst zijn in dit topic (tot 8 pagina's terug!) - Zorg dat de text 'Loading' overal hetzelfde is, en op dezelfde plek gepositioneerd is - Maak minimaal 8 laadschermen, en plaats deze in dit topic. Zoek ook even de resolutie op van de originele laadschermen, b.v. verhouding 6:9 of zo, dat is met dit soort dingen wel belangrijk anders wordt de afbeelding gestretched. Reageren
Kippetje123 Geplaatst: 15 december 2011 Rapport Geplaatst: 15 december 2011 (bewerkt) Is het dan de bedoeling dat de radar en wapen enz. er ook nog bij staan? Lijkt me niet, zo. Waar kan je die laadschermen vinden? root map van SA en dan? Ik ga nu beginnen met het exporteren van de files in .3ds. Crashte elke keer, dus nu maar los. edit: ik vroeg me zo af: is er al een haven, niet zo een van maar 50x50m ofzo, maar met een containerpark? En: is het mogelijk om die elektrische oppakkraan erin te zetten en containers oppakbaar te maken? RAAAAAAAAAH: elke keer crasht ie! Ik ga het maar eens proberen op m'n oude brik met sketchup 7, misschien doet die 't wel... Ben ik nog op tijd als ik het zaterdag/zondag stuur? Ik kijk dan of ik het kan prelighten alvast in GMAX/3ds max. Zo gaat het i.i.g. niet lukken. Col-file zal ik ook wel even maken dan. Is er eigenlijk al een vliegveld? Ik ben nu maar begonnen aan eentje voor in n bos, aangezien ik het nog 1 keer wil proberen met een high-end pc, alleen is de processor kaduuk en moet ik daarvoor de bios updaten. Dus als je nog behoefte hebt... Bewerkt: 15 december 2011 door Kippetje123 Reageren
IV4LIFE Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 (bewerkt) Jippie! Wachtwoord van m'n oude account teruggevonden! Ik zal voortaan niet meer posten als kippetje123(was eigenlijk geleend van m'n broer), maar als IV4Life. Is er ergens een logo van GTAforum? Dan kan 'k dat gebruiken voor in de title screen... Ik ga het, denk ik, helaas van het weekend niet meer afkrijgen, tenzij alles meezit. Pc waar ik het op van plan was is waarschijnlijk het moederbord van overleden. Bewerkt: 16 december 2011 door IV4LIFE Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Mijn toestemming heb je, zonder twijfel. Maar ga sowieso eerst eens wat tutorials over moddelen zelf doorlezen als je eraan wil beginnen, en zorg dat je een of ander modeling programma in handen krijgt, b.v. Zmodeler of 3dSMax (In dit geval zou je 't beste 3dSMax 7 kunnen pakken denk ik, aangezien dat ook NURBS kan openen én er zijn plugins om naar San Andreas te exporteren). Als je er dan iets van snapt, ga dan eens je verdiepen in het ingame zetten van models. Als je zo ver komt ga ik m`n Ibiza model openen en 'm klaar maken voor je en dan kun je die converteren! Als je zo ver zou komen zou ik je er erg dankbaar voor zijn. Zou 't zelf wel willen doen, maar ben zo druk met school dat ik er gewoonweg niet aan toe kom! Ok, komt voor elkaar! Volgende week begin ik eraan. Reageren
IV4LIFE Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 @mythbuster: Je hebt gelijk, maar ik had even niet veel tijd om dat billboard te maken, ik vond 'm zelf ook al een beetje "mwoah, gaat net". En over die models: ik heb geen idee hoe jouw modellen eruit zien en hoe die mod eruit ziet. Als ik zo dingen lees en zie van jou denk ik ook niet dat jij een prut/hobby-moddeller bent zoals ik hoor. Reageren
IV4LIFE Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Na de release kan er een introfilmpje gemaakt worden: ik denk dat "Rage Against The Machine - Killing In The Name" wel een goed begeleidingsnummer is. Ik moet 'm dan wel van de playstationdisk afhalen, want het kan volgens mij niet vanaf de pc versie? Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Leuke foto's Apple-Mac, zijn de voertuigen die aan de mod zijn toegevoegt ook terug te zien op straat? En hoeveel GB/MB neemt de mod in? Alvast bedankt voor het antwoorden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.