Jump to content

The Green Light District

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Leuke foto's Apple-Mac, zijn de voertuigen die aan de mod zijn toegevoegt ook terug te zien op straat? En hoeveel GB/MB neemt de mod in? Alvast bedankt voor het antwoorden!

@ die eerste vraag: Voor zo ver ik weet wel. Een groot aantal auto's die normaal op straat rondrijden zijn vervangen door nieuwe voertuigen, b.v. de Perennial is vervangen door de Perennial van GTA Vice City Stories, waardoor elke Perennial die je normaal op straat tegenkomt, nu een nieuw soort Perennial zal zijn. Zo ook met andere wagens. Voor je tweede vraag zul je op Apple moeten wachten, ben al zo lang niet met de mod bezig geweest dat ik dat echt niet kan inschatten.

@Apple: Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik soms wat 'help' *kuch* in het beantwoorden van posts en zo? Anders moet je het maar zeggen, dan hou ik m`n mond wel :)

Bewerkt: door Mythbuster
  • Reacties 794
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Apple-Mac

198

• Nickonly

87

• [NL]BoBo[FRL]

44

• Donwell

40

Top Posters In This Topic

Posted Images

De download zal ongeveer rond de 200 Megabytes groot zijn. De installtie zelf zal een kleine 100 mb groter zijn, komt dus neer op ongeveer 300 mb

@Mythbuster,

Ik vind het juist fijn dat je me helpt!! Wanneer ik niet op het forum online kan zijn, is het hartstikke fijn om te zien dat een vraag door jou beantwoord is. :tu:

Bewerkt: door Apple-Mac

@apple-mac: heb je m'n e-mails met de links ontvangen? (wietcontainer)

Zou je me dan ook de oorspronkelijke files van de links die ik je gemaild had willen geven? 500x700 moet anders vergroot worden tot 1024x800(ong.) en da's dan een beetje zonde.

Bewerkt: door IV4LIFE
Geplaatst:

Sorry, ik was vergeten mijn email adres te veranderen. Stuur je model naar het email adres wat in mijn profiel staat

Ik heb nog geen email ontvangen. Kan je het nog een keer proberen te sturen? Als dat niet werkt, zou je het dan kunnen uploaden en naar mij via PM willen sturen?

Benieuwd waar Lynx District oorspronkelijk vandaan kwam?

Dit eiland was ontworpen door Monitor57 op het engelse gtaforum (gtaforums.com), en maakte deel uit van de mod: GTA La Casinina. Het eiland heette destijds nog Lynx City (Wat naar alle vermoeden nog meer eilanden moest bevatten) Maar na een tijdje is was dit eiland overgenomen door het Mafia Stories-team, en zou met kleine aanpassingen dienst leveren aan Mafia Stories. Omdat het Mafia Stories-team het eiland te klein vond, is City vervangen door District, en heet het eiland dus Lynx District, snap je? :clown:

Tegenwoordig maakt dit eiland deel uit van The Green Light District, waar het best wel een extreme make-over heeft gekregen ten opzichte van het orginele concept.

Veel gebouwen zijn anders getextured of zijn compleet vervangen door nieuwe gebouwen. Er is nu zelfs ook een wolkenkrabber aanwezig, een groot politiebureau, ziekenhuis en een geheel nieuw tankstation. Ook zijn de uit oorsprong afkomstige GTA 3-generics (lantaarnpalen) verwijdert, en zijn er GLD-generics voor in plaats gekomen.

Voor meer informatie, klik hier

Zoek je meer informatie in het engels over het oorspronkelijke concept van The Green Light District op? Een aantal jaar geleden hebben ik, Mythbuster en Nickonly samen een artikel geplaatst op de engelstalige gtamodding-site. Bekijk dit artikel hier

Meer dan twintig man hebben in totaal aan The Green Light District gewerkt. Hun namen staan ook vermeld op de wiki-pagina

Over Lynx District gesproken, ik ben er vandaag weer eens flink mee aan het sleutelen geweest. Veel textures zijn vervangen. De GTA 3-wegtextures zijn geupdated (inclusief de stoep). De texture van de gras is vervangen. Nieuwe generics (meer bushokjes, stoplichten, straatlantaarns etc. ) zijn toegevoegd, een grote bug bij de kermis op het Lynx District is gefixt, en tot slot: Er is een nieuwe wolkenkrabber geplaatst.

Benieuwd? Hieronder de screens.:D Note: Op de derde screen is buureiland, Rockford Island, te zien. Ik moet wel even kijken waar ik een boot ofzo kan spawnen, aangezien Rockford Island niet meer vanaf het Downtown District is te bezichtigen, en het Lynx District niet geheel af is. De enigste manier om naar Rockford Island te komen, is vanuit het Lynx District

lynxo.png

lynxo2.png

lynxo3.png

lynxo4.png

lynxo5.png

lynxo6.png

lynxo7.png

lynxo8.png

De download zal ongeveer rond de 200 Megabytes groot zijn. De installtie zelf zal een kleine 100 mb groter zijn, komt dus neer op ongeveer 300 mb

@Mythbuster,

Ik vind het juist fijn dat je me helpt!! Wanneer ik niet op het forum online kan zijn, is het hartstikke fijn om te zien dat een vraag door jou beantwoord is. :tu:

300mb voor de hele installatie? Weet je dat heel zeker? Ik denk dat degene die het vroeg bedoelde hoeveel de hele mod in beslag neemt... Ik weet dat in de tijd dat ik nog bij GLD zat, GLD meer dan 'n paar gigabyte was, dus 't lijkt me sterk dat de hele GLD folder nu ineens minder dan dat in beslag neemt....?!

Moet trouwens zeggen dat ik die screens heel erg mooi vind, maar je moet wel even m`n Charger repareren als je `m terugbrengt! :O Zitten allemaal deuken in de bumpers en motorkap! (Btw: Hoe komt het toch dat dat ding steeds blauw is! Heb van mezelf ook alleen maar blauwe screens ervan! Als je 'm ergens op het eiland spawnt, wil je dan kijken of je hem in het oranje kan spawnen? (kleurcode #126)

Geplaatst:

@Mythbuster. Sorry je hebt gelijk, ik bedoelde de grootte van de installer is rond de 200 mb, en wanneer GLD wordt geinstalleerd is, er 734 Megabytes verbruikt

Heb je m'n mail nu wel gehad?

Ja, maar dat bestand is echt groot. Zo groot zelfs dat 3d studio max bij mij dienst weigert, en met een melding komt dat het programma "Out of memory" is.

Probeer hem gelieve toch zelf in .3ds formaat te krijgen

Nieuwe Screens! :dans: :dans: :dans:

- Er is een nieuw hoofdmenu in GLD stijl

- De namen van voertuigen en gebieden zijn aangepast

- Er is een nieuw lettertype met opmaak gemaakt voor de regio's

- Busstation in het Lynx District

Benieuwd? Bekijk ze hieronder ^_^ Wat vinden we ervan? :engel:

menu1q.png

menu2u.png

menu3e.png

menu4w.png

menu5m.png

menu6e.png

menu7.png

menu8y.png

miura.png

Geplaatst:

Jammer dat ie nog steeds te groot is... Ik heb nu m'n gamepc weer op de rails, dus daar zal ik het dan wel mee proberen in een kleiner bestand te krijgen...

Geplaatst:

Het ziet er een stuk mooier uit als voorheen :). Al ben ik niet zo een fan van opplak textures waar alle ramen plat zijn enzo; maarja in MS hebben we wel gemerkt dat te highpoly en radiosity perlightning niet echt goed tot zijn recht komen in SA. Wel in IV.

Hebben jullie trouwens nog iets met prelightning gedaan?

Heb je m'n mail nu wel gehad?

Ja, maar dat bestand is echt groot. Zo groot zelfs dat 3d studio max bij mij dienst weigert, en met een melding komt dat het programma "Out of memory" is.

Probeer hem gelieve toch zelf in .3ds formaat te krijgen

Nieuwe Screens! :dans: :dans: :dans:

- Er is een nieuw hoofdmenu in GLD stijl

- De namen van voertuigen en gebieden zijn aangepast

- Er is een nieuw lettertype met opmaak gemaakt voor de regio's

- Busstation in het Lynx District

Ziet er geweldig uit Apple! Dit soort dingen zorgen er voor dat het van een modje naar een echte kwaliteits mod gaat, die ook echt áf lijkt te zijn. Fonts zien er ook goed uit! Enige opmerking die ik kan geven is om de screenshots in die menu-schermen iets in te blenden met het zwart, ipv dat je zo`n vierkante hoek hebt. Misschien nog een Photoshop filter eroverheen(noise?) en de saturation wat omlaag gooien, beetje bruiner maken of zo... Neem als voorbeeld de originele screens van San Andreas :) Dat zou het in mijn ogen nog professioneler laten ogen!

Het brengt trouwens wel hele leuke herinneringen terug om die Polaris V8, Hellenbach GT en Rancher LX en zo daar zo te zien staan. Waren leuke projecten om 'n stel van die wagens uit VCS en LCS te updaten voor GLD, projecten die me niet elk 3 maanden kostte! Kan me goed herinneren dat ik lang bezig ben geweest met de achterkant van die Hellenbach GT, omdat de beta versie daarvan er zo veel beter uit zag dan uiteindelijk in LCS is gekomen! :7 En dat jij en Nick maar liepen te meuten over de polycount van de veren van die Rancher :clown:

@Tim, nee, er is niks veranderd aan de prelighting. Alhoewel..Blastov had ooit The Downtown District voor ons geprelight. Het Mafia Stories gedeelte wat ingame staat (Rockford Island, Lynx District) was toch ook geprelight?

@Mythbuster,

Bedankt ^_^ Daar zat ik nou net ook aan te denken, om er een soort van fade bij te maken zodat het mooi overloopt naar het zwart van derest van het menu.

Het aftellen kan beginnen....Nog 3 dagen tot de release van V1.7 (26 December 2011) :dans: :dans: :dans:

Heb je nog nooit GLD gespeeld? Download V1.3 vandaag nog, om alvast in de GLD-stemming te komen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...