noedel Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Hey! hiernet zat ik wat SA te spelen, en ineens kwam de volgende vraag in me op: Een club heeft bijvoorbeeld 2 uitlaten, net als de streetracers. Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld de uitlaten van een getunede flash op die club te zetten? Dat je als het ware met de delen van andere streetracers een club kan tunen? Ik durf het niet goed proberen, daarom vraag ik het hier maar Greetzzz Reageren
mickey Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ja, dat is wel mogelijk. Bedoel je standaard of dat je het kan installeren? Greets, Mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ja hoor, open carmods.dat met kladblok en zoek Flash, en kopieer die regel. Plak deze regel achter Club, als het goed is heb je nu dezelfde functies als bij de Flash! Mickey is daar trouwens expert in, hij is met zo'n soort mod bezig!! Reageren
noedel Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Bedoel je standaard of dat je het kan installeren? Ja inderdaad dat bedoel ik, dat je naar de wheel arch angels gaat met de club bijvoorbeeld, en dat je dan ipv bijvoorbeeld die upswept dingen, een alien / x-flow exhaust kan monteren op de club Ga direct proberen! Mn flash is wel gemod, maar zn uitlaten niet, gelukkig Laat die mod maar komen dan! Greetzzz Edit: Om een goed resultaat te krijgen is het beter dat de club eigenlijk één uitlaat zou hebben, in het midden, zoals bij de turismo, want als resultaat krijg je dit: vier uitlaten, aan de kanten Bewerkt: 3 augustus 2006 door noedel Reageren
mickey Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hmm, vreemd. Waar heb je hem nu gemod? ( toen je dit effect kreeg) Greets, Mickey Reageren
Donwell Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Haha, wat een malle auto ineens!!! Reageren
mickey Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik heb denk ik het probleem gevonden. Bij de club zit de uitlaat vast aan het chassis. Bij de flash is de uitlaat een los onderdeel. Daarom kan de alien exhaust wel op de flash en niet op de club, omdat de alien exhaust de hele uitlaat vervangt. En bij de twin exhaust en upswept exhaust word alleen het laatste stuk van de uitlaat vervangen. Uitlaat bij de flash: Uitlaat bij de Club: Het is wel degelijk mogelijk om er voor te zorgen dat je de alien exhaust wel op de club kan doen. Dit wil ik wel voor je doen, je zegt het maar. Greets, Mickey Reageren
noedel Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ja, ik dacht al zoiets. Je mag het altijd doen als je wil, volgens mij zullen wel meerdere mensen dit graag downloaden ofzo. Misschien kan je er een mod voor maken? dan kan je bvb de flash exhaust op een club zetten, die van een jester op een buffalo (ik dacht dat deze ook twee uitlaten had?) en ga zo maar door. Maar bij die club verschijnen er 4 delen, en normaal zouden dat er dus maar twee mogen zijn. Hoe komt dit dan? Greetzzz Reageren
mickey Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hij voegt de uitlaten toe aan de uitlaat. Normaal is de uitlaat alleen het "tuutje". Maar nu is het een hele uitlaat. Dus voegt hij de hele uitlaat aan het deel wat aan het chassis vast zit toe. Greets, Mickey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.