Jump to content

homies meenemen

Recommended Posts

Geplaatst:

neem jij altijd homies mee of helemaal nooit?

ik neem ze nooit mee want ze lopen altijd in de weg en willen soms niet instappen.

als je bevoorbeeld een 2 sterren wanted level hebt en dan wil je een homie meenemen wilt hij meestal niet instappen in je auto omdat hij op de politie zit te schieten :duh: .

als ze een ballas of vagos tegenkomen in een auto gaan ze die er ook uitsleuren,heel irritant als je in ballas gebied bent.

nemen jullie homies mee of niet?dit zou ik wel eens willen weten.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

Ik neem er ook bijna nooit mee.

Enkel voor een foto te trekken 8)

Maar ik kan het zelf wel alleen aan, en zij worden toch snel doodgeschoten ...

Geplaatst:

Ja, ik vind ze erg handig als je politie achter je aan hebt (Wat ik om een of andere reden nu erg vaak heb :puh: ) want ze schieten dan op de politie voertuigen. Ik neem vaak ook alleen de Grove's mee die een MP5 dragen of een Desert Eagle.

ASPHALT :cya:

Geplaatst:

mp5 en desert eagle:o.hoe komen die daaraan?

ik heb weleens gehoort dat als je alle gebieden hebt dat je homies dan een wapen upgrade krijgen maar ik heb alle gebieden en ze hebben nog steeds een gewoon pistol en smg. :?

gretz,MM :cya:

Geplaatst:

Ik neem bijna nooit homie's mee in missies, maar ze zijn wel handig om de politie eventjes bezig te houden, dan kan ik een health cheat doen :Y

Geplaatst:
mp5 en desert eagle:o.hoe komen die daaraan?

ik heb weleens gehoort dat als je alle gebieden hebt dat je homies dan een wapen upgrade krijgen maar ik heb alle gebieden en ze hebben nog steeds een gewoon pistol en smg. :?

gretz,MM :cya:

100 Spray Tags doen, dan krijg je wapens in je huis en de OG's krijgen sterkere wapens (Desert Eagle, MP5).

En soms neem ik ze wel mee, als ik politie heb richt ik op zo'n agent, mijn homies knallen erop los en ik scheur weg :puh: !

Geplaatst:

Bij een gang war pak ik soms een grote bus en neem zoveel mogelijk homies mee,en dan rij ik naar de gang war.

Offtopic: Ik heb bijna alle gebieden,behalve in klein rot gebiedje vlak bij een 24/7.Maar wat krijg je als je alle gebieden hebt? Of krijg je nix?

Lijkt me dan wel gaar...

Geplaatst:

nee,dan krijg je niks als je alle gebieden hebt.het is wel jammer dat je gebieden dan niet meer aangevallen kunnen worden.en het is ook wel fijn dat je eens door los santos te kunnen rijden zonder in je banden geschoten te worden.

greetz,MM :cya:

Geplaatst:

hallo,

ik neem homies soms mee om gangwars te openen. Dan hebben de vagos en de ballas nog meer te doen.

Weet je wat mij eigenlijk op valt dat als je die ballasen aanvalt in een gangwar dan komen ze zeker met z'n 10en per wave achter je aan maar ze kunnen je nooit dood schieten. Ik denk dat ze slap zijn.

Maar als de ballas op mij schiet dan doet de politie niks, en dan doe ik niks :engel::engel::engel: dan schiet politie toch op mij.

mvg jeroetjuh13

Geplaatst:

ik neem maar 1 homie mee op een sanchez en dan zorg ik ervoor dat ik 2 sterren heb je kan lekker tussen het verkeer glippen terwijl je homie op de politie schiet

lekker handig :engel:

Geplaatst:

als je auto brand dan komen ze altijd dood door die ontploffin...ze lope nooit weg.of als je aan het zwemme bent wilt hij niet uit het water

Geplaatst:

Ik neem nooit homies mee,

ze zijn aardig irritand, ze stappen meestal niet in, en ze ze schieten overal wat los en vast zit.

Daarom ga ik lekker in me eentje, tenzij ik echt homie's mee moet nemen ;)

Geplaatst:

Ik neem ze mee en zet de achter op mijn moter dan race ik door de straten emt 4 sterren politie en dan knallen zei de politie dood. 8)

Geplaatst:

Ik neem ze alleen me om een wijk te veroveren, je hebt er niet veel aan maar je hebt wel ff tijd om andere vijanden dood te schieten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...