Natasja24 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Die zit op een berg maar waar moet ik dan heen?kan ik die al doen als ik in Los Santos doen? Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel en kan misschien iemand een mapje laten zien waar die berg precies is? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Die zit op een berg maar waar moet ik dan heen?kan ik die al doen als ik in Los Santos doen?Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel en kan misschien iemand een mapje laten zien waar die berg precies is? Ik denk dat je de Chiliad Challenge bedoelt. Dat is niet met een motor, maar met een fiets, en deze race vind je op de top van de Mount Chiliad. Een kaartje lijkt me niet nodig, want je hoeft alleen maar naar het zuidwesten van San Andreas te gaan, en dan kun je de berg niet missen. Als je alleen nog maar in Los Santos zit, kun je er wel heen, maar dan heb je 4 sterren politie achter je aan. Meer informatie over de Chiliad Challenge vind je uiteraard ook op WikiGTA: *KLIK* Veel succes! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Nog een toevoegin op NandroDavids: Als je de Chilliad Challenge wilt doen, moet je wel minimaal 50% cycling skill hebben. Dit kun je trainen door veel te fietsen. Je kunt zien hoever je bent met je cycling skill door bij de stats te kijken. Deze kun je zien in het pauze menu, en daarna op 'stats' te klikken. Succes! Reageren
Natasja24 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Die zit op een berg maar waar moet ik dan heen?kan ik die al doen als ik in Los Santos doen? Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel en kan misschien iemand een mapje laten zien waar die berg precies is? Ik denk dat je de Chiliad Challenge bedoelt. Dat is niet met een motor, maar met een fiets, en deze race vind je op de top van de Mount Chiliad. Een kaartje lijkt me niet nodig, want je hoeft alleen maar naar het zuidwesten van San Andreas te gaan, en dan kun je de berg niet missen. Als je alleen nog maar in Los Santos zit, kun je er wel heen, maar dan heb je 4 sterren politie achter je aan. Meer informatie over de Chiliad Challenge vind je uiteraard ook op WikiGTA: *KLIK* Veel succes! Deze bedoel ik inderdaad.Kon even niet meer op de naam komen.Maar wanneer kan je hem dan doen zonder politie achter je aan?Als je in San Fierro bent? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Die zit op een berg maar waar moet ik dan heen?kan ik die al doen als ik in Los Santos doen? Ik hoop dat jullie weten welke ik bedoel en kan misschien iemand een mapje laten zien waar die berg precies is? Ik denk dat je de Chiliad Challenge bedoelt. Dat is niet met een motor, maar met een fiets, en deze race vind je op de top van de Mount Chiliad. Een kaartje lijkt me niet nodig, want je hoeft alleen maar naar het zuidwesten van San Andreas te gaan, en dan kun je de berg niet missen. Als je alleen nog maar in Los Santos zit, kun je er wel heen, maar dan heb je 4 sterren politie achter je aan. Meer informatie over de Chiliad Challenge vind je uiteraard ook op WikiGTA: *KLIK* Veel succes! Deze bedoel ik inderdaad.Kon even niet meer op de naam komen.Maar wanneer kan je hem dan doen zonder politie achter je aan?Als je in San Fierro bent? Nee, je hoeft ook nog niet helemaal in San Fierro te zijn. Zodra je uit Los Santos bent vertrokken, kom je in het gebied tussen Los Santos en San Fierro, waar dus ook de Mount Chiliad staat. Dan kun je zonder politie achter je aan de berg op, en kun je de race doen, mits je natuurlijk 50 % Cycling Skill hebt, zoals Flying Dutchman terecht opmerkte. Reageren
Natasja24 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Dank je wel allemaal Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Voordat je eraan begint kan je beter 100% cycling skill hebben, Omdat het het best moeilijk is, want zelfs met 100% cycling skill, is het nog moeilijk, ik heb het soms wel 3 keer over moeten doen Maar als het echt niet mocht lukken, mag je het altijd gerust vragen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Als het je echt niet lukt kun je ook nog "vals" spelen: Als idereen gefinisd is pak je bijv. een sniper (deze is het makkelijkst) en schiet je de andere deelnemers neer. Nu zal je steeds een plekje naar voren gaan in ranking. Fiets nu rustig over de eindstreep en je hebt gewonnen . Ik zelf zou dit doen als het je echt niet lukt. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Toen ik dat altijd deed stond er gediskwalificeerd, dus dat ik niet meer mee mocht doen. Je mag ze dus volgens mijn helemaal niet neerschieten. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Als ze over de finish zijn wel hoor . Zelf een keer geprobeerd Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Nee dan staat er bij mijn al je hebt verloren dus.. Bewerkt: 3 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Bij mij echt niet hoor: Een mannetje neerschieten - Plekje vooruit. 2e mannetje neerschieten - Plekje vooruit. Enz... Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Dan heb jij geluk bij mijn werkt dat gewoon echt niet. Maar we gaan weer verder ontopic. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Mee eens dat we een beetje afdwalen maar kan het niet aan de concole liggen ? Ik speel namelijk op de PS2 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ja en ik op de xbox, misschien is het wel een bug? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.