Jump to content

Motorwedstrijd

Recommended Posts

Geplaatst:
Dan heb jij geluk bij mijn werkt dat gewoon echt niet.

Maar we gaan weer verder ontopic.

Het "mag" ook alleen maar met een sniper, bij andere wapens krijg je het gedram met gediskwalificeerd, je moet rustig naar beneden fietsen, sniper met 5 kogels meenemen, beetje bij het peloton blijven, dan als iedereen over de streep is afstappen, allemaal neerschieten met de sniper, binnen de tijd weer op je fiets zitten en over de streep heenrijden.

Geplaatst:

je kan ook gewoon de race proberen te winnen en als het niet lukt hem niet doen. het is geen kritische missie voor het spelverloop.

en 'de 100%' halen is meer iets wat je voor de uitdaging doet, om trots op te zijn op jezelf. als je hem haalt door een bug te misbruiken, ben je eigenlijk alleen jezelf voor de gek aan het houden. :/

Geplaatst:

Wie kan me helpen bij de eerste mount chilliad want ik moet dan door die checkpoints maar op een gegeven moment dan flikker ik van die berg af. Wie kan me helpen????

Geplaatst: (bewerkt)

Rustig rijden, en probeer als je je een tegenstander tegenkomt hem voor zijn wielen

te rijden, of geef hem een douw zodat hij van de berg af valt dan ben je hem ook kwijt.

Verder is het een kwestie van veel oefenen, oefening baart kunst!

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

vooral in het begin niet (te veel) bijtrappen. gewoon sturen. op de laatste 2 rechte einden lig je als het goed is dicht genoeg bij de rest om ze, door dan wel extra hard te trappen, in te halen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...