the_fa2man Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 DIE van mij zijn nu ongeeer en ik ben al bij de drivingschool dus bij de missie burn en lap gaat het juist mis vor de rest heb ik daaarvoor allemaaal zilver gehaald maar dan lukt het neit meer. Dus ik dacht mischien ligt het aan mijn driving skill. Daarom nu de vraag hoe krijg je dat snel omhoog (en ik cheat niet) Reageren
NandroDavids Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 DIE van mij zijn nu ongeeer en ik ben al bij de drivingschool dus bij de missie burn en lap gaat het juist mis vor de rest heb ik daaarvoor allemaaal zilver gehaald maar dan lukt het neit meer. Dus ik dacht mischien ligt het aan mijn driving skill. Daarom nu de vraag hoe krijg je dat snel omhoog (en ik cheat niet) Tja, je Driving Skill gaat vooral omhoog door de Driving School te voltooien natuurlijk. Maar als je daar niet doorheen komt, kun je natuurlijk ook heel lang rond gaan rijden om je Driving Skill omhoog te krijgen. Het beste is toch om gewoon te blijven proberen, dan lukt het vanzelf. Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Die ligt niet echt aan je driving skill, Burn and lap is gewoon erg moeilijk. Om je driving skill te verhogen is het handig om alle opdrachten in de driving schoool goud te halen. Daarnaast is alleen aan een stuk rijden de oplossing. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 DIE van mij zijn nu ongeeer en ik ben al bij de drivingschool dus bij de missie burn en lap gaat het juist mis vor de rest heb ik daaarvoor allemaaal zilver gehaald maar dan lukt het neit meer. Dus ik dacht mischien ligt het aan mijn driving skill. Daarom nu de vraag hoe krijg je dat snel omhoog (en ik cheat niet) Die krijg je omhoog door bijvoorbeeld overal goud op te halen, maar ook als je bijvoorbeeld gewoon naar een missie rijd, als je een beetje door de stadrijd. Dan komt er vanzelf eens rechtsbovenin een schermpje dat aangeeft dat je driving skill is verbeterd. Als je bijvoorbeeld gaat lopen gaat je stamania omhoog, dat betekent dat je langer kan rennen. Reageren
the_fa2man Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Maar over burn and lap als ik dat doe en ik druk op *A* bij de xbox dan slipt hij neit goed dan gaat hij gewoon door rijden naar welke richting ik aan geef en als ik allebei de rem knoppen indruk gaat het wel goed maar ik ben altijd over de tijd heen verder ridj ik wel goed Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Je moet zo dicht mogelijk langs de pionnen draaien. Op geen enkel moment je gas loslaten en remmen met de handrem. Het beste moment om te remmen is de tweede pion voordat je moet draaien (aan de binnenkant) In deze video kun je zien welke lijn je ongeveer moet hebben. Bewerkt: 3 augustus 2006 door HerrieM Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Maar over burn and lap als ik dat doe en ik druk op *A* bij de xbox dan slipt hij neit goed dan gaat hij gewoon door rijden naar welke richting ik aan geef en als ik allebei de rem knoppen indruk gaat het wel goed maar ik ben altijd over de tijd heen verder ridj ik wel goed Ik weet niet wat, wat is op de Xbox maar je moet de bocht altijd ruim nemen om geen snelheid te verliezen. Je moet goed gebruik maken van de handrem, en dan snel door de bocht. Zo doe ik het altijd en meestal werkt het. Ook je snelheid is belangrijk als je te snel gaat kun je de bocht niet goed maken en kan je tegen een pion aan knallen. Let ook niet te veel op de tijd, want dan ga je fouten maken.. Succes! Reageren
the_fa2man Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Die auto gaat prachtig draaien zo om die pion heen dat kan bij mijn auto niet. dIe gaat er een grote bocht nemen als ik op die remmen druk en dan stopt ie soms ook. Bewerkt: 3 augustus 2006 door the_fa2man Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Dit kan betekenen dat je een te lage Driving Skill hebt. Eerder in dit topic is volgens mij uitgelegd hoe je het Driving Skill verhoogt. Dus dat mag volgens mij geen problemen leveren. Het kan mischien ook wezen dat je te gehaastigt doet en dat daardoor je auto- uitslipt en dat je de pionenen raakt waardoor je de oefening niet meer kan halen. Ik heb mischien wel een tip, blijf altijd rustig rijden en probeer je vooral heel relaxed te rijden. Je kan ook proberen een andere rem te gebruiken je gebruik waarschijnlijk de hand rem ipv van de Spatie rem. De handrem is het pijltje naar onderen en de andere rem is de spatie, veel succes en mocht er nog iets wezen ik hoor het wel. Ik was nog iets te vertellen, als het je echt niet lukt en als het je de strot uit komt kunnen natuurlijk de mensen die het wel kunnen je altijd helpen, bijvoorbeeld de Savegame Masters zoals: Matthijs en ik en HerrieM en ga zo maar door. Je kan je savegame aanvragen in het 'Savegame aanvraag' forum, daar helpen mensen je maar al te graag met je missie. Bewerkt: 3 augustus 2006 door SummerBase Reageren
the_fa2man Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Heeel erg bedankt voor al de tips ik ga nu eerst mijn drivingskill verhogen en dan ga ik ervoor Reageren
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Lukt het je alsnog niet kun je je savegame ook in het Savegame Aanvraag forum zetten, daar wordt het voor je gedaan! Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 ik druk op *A* bij de xbox Lukt het je alsnog niet kun je je savegame ook in het Savegame Aanvraag forum zetten, daar wordt het voor je gedaan! Dat heeft dus weinig zin Donwell, hij heeft een XboX Reageren
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Sorry, soms lees ik sommige dingen niet! Dit heb ik dus over het hoofd gezien.... Reageren
moechy Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 heel veel jumpen enzo... dan gaat het gemakkelijker omhoog! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.