the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Bedoel je soms insane jumps ofzoiets Reageren
gta fan man Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) ik raad je aan om ff en cheat te gebruiken je cheat dan wel niet maar ik zou het doen gebruik de cheat van vliegende auto's voor de Xbox is dat: X, Down, White, Up, Left Trigger, B, Up, A, Left dan heelveel saltoos maken en loepingen en raren bewegingen of als je dat niet wild dan kan je meschien alle stunds vinden kijk daarvoor even om www.gtagames.nl gta fan man Bewerkt: 6 augustus 2006 door gta fan man Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Maar als ik dan die ene cheat gebruik kan ik het dan neit helemaal meer uit spelen Reageren
megamaggot Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 als je deze cheat gebruikt kan je het spel nog wel helamaal uitspelen hoor,het gaat alleen niet met de riot cheat en nog 1 dacht ik. greetz,MM Reageren
the_fa2man Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Neej doe het toch liever niet ik heb mijn skils al tot de helft gehaald en nu wil ik verder gaan zoals iedereen het heeft gedaan dus geen gecheat dus dat vind ik voor losers Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 probeer heel veel insane stunts te doen maar vooral unique stunts Reageren
Natasja24 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 ik had mijn driving skill al helemaal vol voordat ik de driving school deed.Gewoon netjes rijden dan gaat ie ook omhoog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.