Orange-grove Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Als ik af en toe de cheat wel eens gebruik, voor health, doet ie het niet, weet iemand nou wat de goede cheat voor health is??????? die dus wel werkt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Naar een FastFood keten gaan is het beste. Dan verpest je je game tenminste niet met cheats. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ja maar hij wil wel cheats gebruiken! Hoe vraagt toch niet of je wel of niet cheats moet gebruiken! Kun je de armor cheat niet gebruiken? Ik weet het ook niet hoor want ik gebruik gene cheats! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ja maar hij wil wel cheats gebruiken! Hoe vraagt toch niet of je wel of niet cheats moet gebruiken! Kun je de armor cheat niet gebruiken? Ik weet het ook niet hoor want ik gebruik gene cheats! het schijnt dat als je die armor cheat doet je ook geld, health en respect erbij krijgt :angry: Dus die sux helemaal (net zoals elke cheat (A)) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.