erterer0 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Als ik een gmax een object maak, en ik wil hem in dff converteren krijg ik een error, maar alle hokjes zijn geel! Wat heb ik fout gedaan, het object is alleen èèn cilinder! De error is: runtime error: feature not avaieble. fopen write mode. wat moet ik doen? Bewerkt: 3 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Heb je de juiste scripts?? Niet die van 3dsmax?? Reageren
erterer0 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik dacht dat scripts van 3dmaxs ook bij gmax werken Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Als het goed is moeten ze inderdaad ook werken voor Gmax, heb je wel de juiste DFF scripts, dit komt wel vaker voor, ik neem aan dat je DFF_SA hebt gebruikt?? Zo niet zou je die even moeten proberen Reageren
erterer0 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Ja... IK heb dff_sa geprobeerd Maar hij werkt niet (Zie de beginpost voor de error)... Ooh ja, ik gebruik de gmax scripts Ik heb alles vervangen maar als ik mijn model converteer: Runtime error. feature not avaieble. fopen write mode. Wat moet ik nu doen?!?!?! Bewerkt: 3 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.