looney-tunez Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Kan iemand mij vertellen hoeveel bikes je moet verkopen om die missie uit gespeeld te hebben........ Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Hier staat het antwoord in de post van Dizzee. Van elke motor moet je er 10 verkopen. Als er van één soort 10 verkocht zijn, gaat die motor gewoon verdwijnen. Bewerkt: 3 augustus 2006 door Froodooo Reageren
JoEyB Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Kan iemand mij vertellen hoeveel bikes je moet verkopen om die missie uit gespeeld te hebben........ Volgensmij 50, want met die auto's was ik er naar 50 al klaar Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Kan iemand mij vertellen hoeveel bikes je moet verkopen om die missie uit gespeeld te hebben........ Volgensmij 50, want met die auto's was ik er naar 50 al klaar neeh gewoon 40, zoals froodoo als zei van elk motor 10 stuks Reageren
looney-tunez Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Kan iemand mij vertellen hoeveel bikes je moet verkopen om die missie uit gespeeld te hebben........ Volgensmij 50, want met die auto's was ik er naar 50 al klaar neeh gewoon 40, zoals froodoo als zei van elk motor 10 stuks KEej thank you Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.