307wrc Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Hey allemaal, Ik heb ff een vraagje. Ik heb de nieuwste zmodeler gedownload maar omdat ik niet geregistreerd ben kan ik geen files openen. Dit vind ik erg jammer want ik wilde graag auto's uit colin mcrae en richard burns rally converteren. Nu is mijn vraag: Bestaat er ook een andere soort van zmodeler waarbij je je niet hoeft te registreren? Of een heel ander programma die auto's uit andere spellen kan converteren? Alvast bedankt. 307wrc Reageren
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Download de Zmodeller van GtaGames eens, hij staat bij SA Editors en Tools, hierbij hoef je je niet te registreren. Reageren
307wrc Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik ga het gelijk proberen alvast bedankt Als ik bij deze een file wil importeren zegt hij het ook dat ik moet registeren. Reageren
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Dan moet je naar de site gaan en je daar registreren misschien krijg je dan een registratie code om je in dat programma te registreren... I don't no, just try! Reageren
307wrc Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 hmmmmm Als ik dat doe vraagt hij naar mijn creditcard Dat schiet dus jammergenoeg ook niet op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.