megamaggot Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 wet iemand hier wat het geschrift is van san andreas? greetz,MM Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 wet iemand hier wat het geschrift is van san andreas?greetz,MM Ja hoor dat is het lettertype Diploma, hij is op de site van Gtagames te downloaden: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.87 Na het downloaden moet je hem uitpakken en dan het TT bestand in de map fonts zetten. (C: > Deze computer > Windows > Fonts.) Reageren
Ice Banana Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) -Mathijs- kun je dat eens uitleggen? want ik kan die TT bestand niet plaatsen in mijn fonts? moet jehem vervangen? hieronder: Hartelijk bedankt hoor Bewerkt: 3 augustus 2006 door ICE BANANA Reageren
Donwell Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ben ik ook goed ? Je moet hem gewoon knippen en naar de map gaan waar de fonts staan. Druk dan op Ctrl+V of druk ergens in een wit stuk en dan rechtermuisknop -> Plakken, als er dan verschijnt van overschrijving, druk dan gewoon op ja. Duidelijk?? [Donwell] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.