Jump to content

missie house party

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand tips voor de missie house party van og iki ga heel de tijd dood

thanks in advance

Geplaatst:

je zou kunnu cheate marja dan krijg je de game nie 100% dus gewoon proberu en proberu

btw ik krijg de missie just bissnis nie uitgespeeld iemand tips??

Geplaatst:

Kill gewoon een zooi ballos manetje voor de tec9 gun tot je denkt van heb genoeg ammo en dan die missie gaan doen ik denk dat het dan niet zo moeilijk is want lukte mij in 1 keer met dat weapon en was nouwelijks gewond

Geplaatst:

mij was het gleukt 1 een keer met een pistol.

ik liep gewoon naar ze toe beetje heen en weer ontwijken en schoot ze door het hoofd.

• 1 year later...
Geplaatst:

Schuil achter de auto's en het is gemakkelijk let op je healt,goed wapen en armor heb je nodig

Geplaatst:

djbackdoor Wil je stoppen met het bumpen van topics. Deze is uit 2004!!

Wat is topicbumpen?

Topicbumpen houdt in dat je reageert in een topic waar al heel lang niets gezegd is, waardoor dit topic weer bovenin de lijst komt te staan, en andere leden denken dat dit een actief topic is. Een topic bumpen met een onzinnig bericht is niet toegestaan, maar ook een topic bumpen met een antwoord op een vraag die lang geleden is gesteld heeft weinig zin, aangezien de topicstarter hoogstwaarschijnlijk al antwoord op zijn vraag heeft gekregen.

Reageren op een oud topic omdat je echt iets interessants hebt te vertellen, of omdat je bijvoorbeeld ook antwoord wilt hebben op de vraag uit het topic is natuurlijk geen probleem.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...