Jump to content

Gmail account opheffen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds net Gmail geinstalleerd met me email adres, maar ik

vindt het nou niet zo handig om het te gebruiken, want ik gebruik

al 3 email accounts.

Ik heb 2 vragen hierover:

1. Kan ik me Gmail account opheffen?

2. Ik heb Gmail drive geinstalleerd hoe krijg ik die drive weer van me pc af?

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Ik heb nooit gehoord van een account opheffen. Je kan gewoon je mail doorsturen naar je andere account en alles verwijderen en je Gmail account gewoon vergeten. Gmail Drive kun je volgens mij netzoals andere programma's Uinstallen. Dat kan via menu "Start" als hij daar staat, anders kun je ook gewoon de map van Gmail Drive verwijderen bij je Progam Files (of waar je het dan ook hebt staan) zoals je het bij elk bestand doet.

Geplaatst: (bewerkt)

Gmail drive kan niet zo worden verwijderd, want het is een drive,

Net zoals station C en D enzo, dus hoe moet ik dat verwijderen?

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Gmail drive is een programma dat zich instaleert om een soort hardeschijf te creëren, maar dit hardeschijf bevind zich op je Gmail acount. Nou lijk mij dat dit gewoon een normaal programma is, ik denk dat je dit gewoon kunt verwijderen in het configuratie scherm je komt er als volgt: 'Start > Configuratiescherm > Software'. Als je in de lijst iets kan vinden over Gmail drive moet je het verwijderen door erop te klikken en de stappen te volgen. Je kan ook proberen om in de map: 'Program Files > ...' te zoeken, de ... zou bijvoorbeeld Gmail drive heten, meestal vind je hier wel een uninstaller. Of je kijk bij: 'Start > Alle programma's > ...' waarbij weer de ... geld voor een map genaamd Gmail Drive, of een alternatief. Meestal vind je daar ook een Uninstaller, maar verder weet ik het niet echt. Je kan het ook nog in het register proberen, maar dat is erg lastig en meer voor gevorderden. Ikzelf heb nog niet met Gmail Drive gewerkt dus ik weet eigenlijk niet helemaal hoe de namen van de mappen heten en hoe het zelf werkt, maar als je met deze informatie er niet uit komt wil ik wel even gmail downloaden en proberen Gmail te verwijderen op een normale manier. Waarna uiteraard de inforamtie volgt, ik wens je veel succes en mocht er nog wat wezen stel de vragen gerust. :cya:

Geplaatst:

Oke mooi bedankt hij stond wel tussen mijn software,

is er nou ook een manier om je Gmail account te verwijderen?

Van de site bij google? uitschrijven misschien?

Geplaatst:

Ik heb ook nog even voor je gekeken op mijn eigen Gmail acount, ik kon echter noch in de optie en in de standaard beheer functie geen knop/link vinden waarmee ik mijn Gmail acount kon verwijderen. Ik raad je dan ook gewoon aan om je niet druk te maken over een acount dat op een andere computer staat, dit heeft hoofdzakelijk helemaal geen nadelen, want als je gewoon nooit meer op Gmail.com gaat kijken zul je na een tijd niet eens meer weten dat je een acount hebt, en daarmee is het probleem ook opgelost. Volgens mij kan je een Hotmail wel verwijderen, daarom dacht je mischien het is handig om dit ook dit ook te doen, maar eigenlijk zie ikzelf er het nu niet van in. Je kan gewoon weer een nieuwe acount aanmaken als je dat wilt, maar dan moet je natuurlijk wel een uitnodiging van iemand krijgen. Ik wens je veel succes met de bevindingen en mocht iemand anders weten hoe het moet zeg het, want dan kunnen we Mario helpen. Als er nog iets is rondom Hardware/software of iets geheel anders vraag het en er zal beslist iemand wezen die je kan helpen. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...