jeroentjuh13 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Hallo, Ik heb San Andreas wel al uitgespeeld, (tenminste bijna alle missies behalve dan de missies van Zero) maar de missies van Zero die lukken me maar niet wie kan me a.u.b even helpen. Ik kom al niet verder dan de eerste missie dat je die vliegtuigies moet neerschieten. Wie kan me helpen alvast bedankt, Mvg Jeroentjuh13 >>> Door GTA-Sheep: Welkom op het forum en ik zie dat je al keurig wordt geholpen door -Matthijs-. Ik heb alleen de toegevoegde afbeelding verwijderd, want die voegde niets toe aan je aanvraag<<< Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Het gaat om de missie Air Raid neem ik aan. Niet echt een moeilijke missie, maar ik zal je wat tips geven. Kijk het slimst is om overdag de missie te gaan spelen, want je ziet alles aankomen. En als je alles van ver al ziet aankomen kun je voor jezelf ook even kijken welke vliegtuigjes je als eerst neerhaalt. Wat ook slim is om net voor het vliegtuigje te schieten zo vliegt hij door jou kogelzee heen, en zal hij binnen de korste keren ontploffen. verder niet echt tips, blijf rustig knal eerst de vliegtuigen die dicht bij jou zijn kapot, daarna de rest. En als je cheats wil gaan gebruiken kun je de cheat CPKTNWT (PC) gebruiken. Die zorgt ervoor dat alles in je omgeving explodeert waaronder de vliegtuigjes. Ik zou hem zonder cheats doen aangezien het niet echt een moeilijke missie is en het zonde zou zijn. Houd bijvoorbeeld ook steeds de schietknop ingedrukt, je hoeft dan alleen even over de vliegtuigjes heen te gaan, veel succes! Bewerkt: 3 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
jeroentjuh13 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Maak niet uit Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Dat kan ik wel ja. Je komt niet verder bij de missie 'Air Raid' zeg je? Terwijl ik deze nog wel één van de makkelijkste vind, ik had hem in één keer gehaald. Goed, wanneer je begint sta je achter een kanon, de Minigun. Als ik jou was, zou ik de missie overdag beginnen, rond een uur of 12:00 's middags. Zo heb je het meeste zicht, want geloof me, 's nachts zie je er niks van. Wanneer je een vliegtuigje ziet aankomen, schiet je nét voor het vliegtuigje, zodat 'ie in jouw vuurlijn vliegt, en dat je zeker weet dat 'ie neerstort. In het begin komen er nog maar een paar vliegtuigjes, als je die meteen neerknalt kan je je concenteren op de groepjes vliegtuigen die je in de verte eraan ziet komen. Probeer ook goed op de radar te kijken, je ziet de vliegtuigjes daarop als rode icoontjes. Die icoontje kun je zien als een rode vierkant, een rode driehoek die naar boven wijst, en een rode driehoek die naar onderen wijst. Rode vierkant: Het doel (het vliegtuigje dus) is dichtbij jou, je zou hem nu gemakkelijk kunnen raken. Rode driehoek die naar boven wijst: Het doel is nog ver weg van jou vandaan, en het bevindt zich boven je op de radar. Rode driehoek die naar onderen wijst: Het doel is nog ver weg van jou vandaan, en het bevindt zich onder je op de radar. Zorg ervoor dat je de vliegtuigjes neerschiet voordat ze hun bommen losgooien, de atenne's mogen best flink beschadigd raken, als het balkje waar de schade in aangegeven wordt maar niet leegraakt. Ik wens jou veel succes verder met de missie, voor meer informatie zou je ook op WikiGTA kunnen kijken. Mocht het nog niet lukken, dan zou je ook je Savegame (als je GTA: San Andreas tenminste op de PC hebt) kunnen plaatsen in het Savegame Aanvraag Forum. Veel succes verder! Bewerkt: 3 augustus 2006 door Pietje II Reageren
jeroentjuh13 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Iedereen bedankt!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.