~Lance Vance Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 De hoofdpersoon in GTA: Vice City Stories is dus Victor Vance, de broer van Lance en de man die al in het prille gedeelte van Vice City werd neergeknald. Wat verwachten jullie van hem? Is hij onderdrukkend? Is hij bescheiden? Wat gaat hij doen in Vice City? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 ik denk dat hij een beetje een kruising is tussen tommy en CJ. offtopic: in de gta delen kunnen er tot nu toe alleen negers zwemmen best toevallig. en weer ontopic: verder denk ik dat hij gewoon een echt tommy achtig karakter heeft met de mogelijkheden van CJ. Reageren
Dynamic Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik hoorde van een Australiaanse clan member dei bij mij inzit die 't artikel heeft gekocht. dat je wel kan zwemmen in VCS Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 offtopic: in de gta delen kunnen er tot nu toe alleen negers zwemmen best toevallig. Victor Vance is geen neger, hij is net zoals Lance Vance alleen 'getint'. Ik hoorde van een Australiaanse clan member dei bij mij inzit die 't artikel heeft gekocht.dat je wel kan zwemmen in VCS Ja, dit had ik ook al gelezen in de scans. Het is zeer leuk dat je weer kan zwemmen, en vooral in die prachtige heldere wateren van Vice City! Ook stond er in het artikel dat ze de watereffecten zeer verbeterd hadden, en dat het water daarbij ook nog eens véél helderder, mooier van kleur en véél sprankelender is dan in GTA: Vice City (terwijl ik het water in GTA: Vice City al zo helder vond ). Zeer goed dus dat ze dit dan ook optimaal gebruiken, zowel met het zwemmen van het charakter als de nieuwe watervoertuigen, zoals de Jetski. Eerlijk gezegd denk ik dat deze GTA dé GTA is waar ze veel aandacht gaan besteden aan watervoertuigen en dergelijke, zoals ze in GTA: San Andreas bijvoorbeeld weer veel aandacht besteed hadden aan luchtvoertuigen. -------------------------- Het personage Victor Vance, eerlijk gezegd kan ik daar alleen over oordelen aan de hand van het introfilmpje van GTA: Vice City. Hij zegt maar een paar zinnetjes, maar toch kan ik daar goed uit opmaken wat voor persoon hij is. Persoonlijk denk ik dat Vic een niet al te serieus persoon is, van het leven geniet en samen met Lance een handeltje probeert op te zetten. Hij is immers de leider van de tweepersoonse 'Vance Crime Familie', en je maakt overal wel op dat ze samen iets willen bereiken, d.m.v. een organisatie te worden/zijn of zoiets dergelijks. Ik heb ook het idee, dat Victor nogal op Lance zit te schimpen, Lance zei ook al in GTA: Vice City dat Victor hem altijd als een klein kind behandelde. In de missie's die je al kon zien in de scans van het review van de Australische Game Pro, zag je dat Lance bijvoorbeeld in de missie 'Jump Ship' de boel verknalde, des te meer reden voor Victor om Lance af te kraken. Zo'n idee heb ik wel van Victor, maar voor de rest denk ik dat hij best een persoon is die goed de leiding kan nemen, en dat 'ie voor de rest best aardig is. Gewoon een nuchter persoon die van het leven geniet. Ik denk zelfs dat Victor Vance het zover schopt, dat hij één van mijn grote favoriete GTA-personage's wordt. Reageren
VforV Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik hoop gewoon dat hij niet zoals Tommy Vercetti wordt / is. Ik vind het echt niet leuk als je overal de baas bent. (het klinkt raar, ja). Victor Vance is geen neger, hij is net zoals Lance Vance alleen 'getint'. Maar het is ook geen blanke hé. Het is een Afro-Amerikaan, niet pekzwart zoals de zwarten in de Afrikaanse brousse maar ook niet bleek zoals wij. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 offtopic: in de gta delen kunnen er tot nu toe alleen negers zwemmen best toevallig. Victor Vance is geen neger, hij is net zoals Lance Vance alleen 'getint'. Ja ook goed... ik vind het cool dat wij hem hebben als hoofdpersoon, hij lijkt me erg geschikt! maar net als VforV zij is hij niet getint maar een afro amerikaan. getint is een aziaat en turk en marokaan en italiaan spanjaard enzo. en verder.. @dynamic ja dat kan ik ben blij dat je nu kan zwemmen in VCS.. ik verheug me echt op die game! Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 offtopic: in de gta delen kunnen er tot nu toe alleen negers zwemmen best toevallig.Het personage Victor Vance, eerlijk gezegd kan ik daar alleen over oordelen aan de hand van het introfilmpje van GTA: Vice City. Hij zegt maar een paar zinnetjes, maar toch kan ik daar goed uit opmaken wat voor persoon hij is. Persoonlijk denk ik dat Vic een niet al te serieus persoon is, van het leven geniet en samen met Lance een handeltje probeert op te zetten. Hij is immers de leider van de tweepersoonse 'Vance Crime Familie', en je maakt overal wel op dat ze samen iets willen bereiken, d.m.v. een organisatie te worden/zijn of zoiets dergelijks. Ik heb ook het idee, dat Victor nogal op Lance zit te schimpen, Lance zei ook al in GTA: Vice City dat Victor hem altijd als een klein kind behandelde. In de missie's die je al kon zien in de scans van het review van de Australische Game Pro, zag je dat Lance bijvoorbeeld in de missie 'Jump Ship' de boel verknalde, des te meer reden voor Victor om Lance af te kraken. Zo'n idee heb ik wel van Victor, maar voor de rest denk ik dat hij best een persoon is die goed de leiding kan nemen, en dat 'ie voor de rest best aardig is. Gewoon een nuchter persoon die van het leven geniet. Ik denk zelfs dat Victor Vance het zover schopt, dat hij één van mijn grote favoriete GTA-personage's wordt. Inderdaad, zo denk ik er ook over. Reageren
Baffie Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Volgensmij klopt er echter iets niet aan het kiezen van zijn personage, in de missie Back Alley Brawl zegt Lance Vance "...We're two new hombres in a strange town..." (Back Alley Brawl) dat zou betekenen dat hij er nog niet eerder is geweest, en hij runt alles met z'n broer samen is uit de intro op te maken, dat zou dus betekenen dat Victor Vance er ook nog niet eerder geweest zou zijn, is R* dat vergeten? Reageren
Pietje II Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Volgensmij klopt er echter iets niet aan het kiezen van zijn personage, in de missie Back Alley Brawl zegt Lance Vance "...We're two new hombres in a strange town..." (Back Alley Brawl) dat zou betekenen dat hij er nog niet eerder is geweest, en hij runt alles met z'n broer samen is uit de intro op te maken, dat zou dus betekenen dat Victor Vance er ook nog niet eerder geweest zou zijn, is R* dat vergeten? En daar heb je gelijk in. Ik zat er pas ook over te denken, en eigenlijk kloppen de beweringen dat Lance Vance net zoals Tommy Vercetti nieuw zou zijn in Vice City niet. Drie mogelijkheden: 1) Of wij hebben iets verkeerd begrepen, 2) of Rockstar Games is iets vergeten, of 3) Rockstar Games gaat er een heel verhaal aanbreien waarom Lance Vance in de missie Back Alley Brawl zegt tegen Tommy dat hij nieuw is in Vice City. Min of meer, de tijd zal het leren. Verder zou Lance dit ook in de missie Back Alley Brawl tegen Tommy gezegd kunnen hebben om Tommy in de waan te laten dat hij net zoals Lance nieuw is, en dat ze allebei in hetzelfde schuitje zitten. Zo krijgt Tommy niet het gevoel dat Lance voor hem staat, terwijl Lance misschien juist wél weet hoe alles zit in Vice City. Maar ik verzin ook maar wat. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Volgensmij klopt er echter iets niet aan het kiezen van zijn personage, in de missie Back Alley Brawl zegt Lance Vance "...We're two new hombres in a strange town..." (Back Alley Brawl) dat zou betekenen dat hij er nog niet eerder is geweest, en hij runt alles met z'n broer samen is uit de intro op te maken, dat zou dus betekenen dat Victor Vance er ook nog niet eerder geweest zou zijn, is R* dat vergeten? Hij zegt idd strange town, dat betekent vreemde stad. Reageren
VforV Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Hij zegt idd strange town, dat betekent vreemde stad. Je zou het in twee dingen kunnen vertalen: -We zijn twee gasten in een vreemde stad. -We zijn twee gasten in een rare stad. Maar ik denk wel dat dat eerste waarschijnlijker is. Reageren
erterer0 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Okë, het lijkt me wel een bug als je naar de laatste missie zo`n spel 700 dagen hebt gespeeld Moet hij allang dood zijn Tensij er na de laatste missie geen free roam meer is... maar dan in de storyline... Bewerkt: 3 augustus 2006 door erterer0 Reageren
VforV Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Tensij er na de laatste missie geen free roam meer is... maar dan in de storyline... Laten we hopen van niet. Het zou nogal dom zijn van Rockstar als ze dat zouden doen. Ze staan juist gekend voor hun vrijheid die ze de speler geven in GTA. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 he ja... maar nu ik er aan denk zeg. vic vance werd in vice city vermoord dus erterer kan heel misschien gelijk hebben ik hoop van niet want ik wil wel free roam hebben!!! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Volgensmij klopt er echter iets niet aan het kiezen van zijn personage, in de missie Back Alley Brawl zegt Lance Vance "...We're two new hombres in a strange town..." (Back Alley Brawl) dat zou betekenen dat hij er nog niet eerder is geweest, en hij runt alles met z'n broer samen is uit de intro op te maken, dat zou dus betekenen dat Victor Vance er ook nog niet eerder geweest zou zijn, is R* dat vergeten? ik ben het met je eens bafie r*games is een beedje vergeetachtig geworden laat hun nog maar eens gta vc spelen Quote: er schiet me ineens iets te binnen lace zecht We're two new hombres in a strange town maar dat betekend niet dat victor vance er niet is geweest het kan net zo goed zijn dat hij er al een keer is geweest Bewerkt: 4 augustus 2006 door rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.