eizoalecto Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 hoi vraagje: 1)kan ik het marker in vc ook een andere kleur geven 2)hoe kan ik een marker maken 3)hoe kan ik zorgen als je in het marker staat dat je geld krijg 4)hoe kan ik auto's toevoegen dit zijn mijn vragen Reageren
Blastov Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 hoi vraagje:1)kan ik het marker in vc ook een andere kleur geven 2)hoe kan ik een marker maken 3)hoe kan ik zorgen als je in het marker staat dat je geld krijg 4)hoe kan ik auto's toevoegen dit zijn mijn vragen 1. Door na models te gaan en particle.txd te openen en zonewhite64 aan te passen. Je ziet een texture van 64x64 die helemaal wit is, daar moet je dus simpelweg een andere kleur van maken. Let wel op de kleur word gemengd met rose dus het geeft nooit dat resultaat van de kleur dat de texture heeft. 2. Door de main.scm te openen met de mission nuilder. Hiervoor zijn bepaalde ''opcdodes'' die van een marker is: 03BC: 8@ = create_sphere -40.5 -69.5 14.0 1.0 Die 8 kun je na eigen wenssen aanpassen. -40.5 -69.5 14.0 1.0 zijn de XYZ coordinaten. 3. Door een thread te maken. Ik heb het ff snel in elkaar geflanst: 004F: create_thread ££geld :geld 0001: wait 250 ms 03BC: 8@ = create_sphere -40.5 -69.5 14.0 1.0 0109: player $PLAYER_CHAR money += 10000 0002: jump ££geld 4. Dit moet ook met de scm, hier een voorbeeld: 014B: $msveh01 = init_parked_car_generator #PCJ600 -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -13.0 -110.0 14.0 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator $msveh01 cars_to_generate_to 101 msveh01 kun je na eigen wenssen aanpassen. PCJ600 is het type voertuig. -13.0 -110.0 14.0 zijn de XYZ coordinaten. 0.0 de rotatie van de wagen. (noorden is 0.0, zuiden is 180.0, oosten is 90.0 en westen is 270.0) Dat is het dan zo'n beetje, als je nog ergens mee vastt zit help ik je graag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.