gtajohan Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) hey ik heb de well stacket veranderd maar bij de well stacket in blueberry en bij de strip staat zoon paal maar daar van kan ik niet de txd vinden weet iemand waar die zijn Bewerkt: 3 augustus 2006 door gtajohan Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 In de GTA Texture's Lijst heb ik dit gevonden: Well Stacked Pizza vlakbij Pier 69 pier69 Well Stacked Pizza in Idlewood, LS idlewood3_lae De onderste van de 2 is telkens de texture die je moet hebben om te veranderen. Hier een link naar de GTA Texture's Lijst: Klik! Reageren
Donwell Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 In de GTA Texture's Lijst heb ik dit gevonden:Well Stacked Pizza vlakbij Pier 69 pier69 Well Stacked Pizza in Idlewood, LS idlewood3_lae De onderste van de 2 is telkens de texture die je moet hebben om te veranderen. Hier een link naar de GTA Texture's Lijst: Klik! Die bedoelt hij niet, hij bedoelt die in Blueberry en op de Strip... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.