Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Als je je stuwrakketen naar achteren hebt gezet gaat de hydra vooruit. Maar als je dan heel snel vliegt en je probeerd op een rijdende auto te mikken met R1 (PS2) dan staat het rondje (om de auto) groen en later op rood! Maar voor hij op rood is is de auto al weer uit het zicht! , Iemand tips hiervoor? Y55 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Als je je stuwrakketen naar achteren hebt gezet gaat de hydra vooruit. Maar als je dan heel snel vliegt en je probeerd op een rijdende auto te mikken met R1 (PS2) dan staat het rondje (om de auto) groen en later op rood! Maar voor hij op rood is is de auto al weer uit het zicht! , Iemand tips hiervoor?Y55 Je moet ruim vantevoren al hem 'locken' op je target. Daarnaast kan je natuurlijk ook langzamer gaan vliegen. Je kunt dus ook bijvoorbeeld de stuwraketten weer terug doen naar de oorspronkelijke staat als je instapt. Dan ga je automatisch langzamer en blijf je 'vrijwel stil' hangen. Voor de rest is het veel oefening! Succes Dutchy3010 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Als je ergens op wilt richten met de Hydra kan je beter langzaam vliegen, Stuwraketten dus vooruit en zo min mogelijk gas geven, als je de hele tijd de rem ingedrukt houdt blijf je soms ook stilhangen waardoor het richten ook makkelijker wordt kijk wel uit dat je niet te laag gaat vliegen anders otploft je Hydra zelf. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Okej ik ga het proberen bedankt voor de tips Y55 Reageren
Maarten!! Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 probeer ook als de zelfde stand gewoon en dan gewoon geen gas geven dat werkt goed genoeg bij mij Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ok, ik vind dat vliegtuig echt kikken Y55 Reageren
Baffie Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Je kunt ook overstappen op vliegtuigen en helikopters neerschieten, dan kan je wel gewoon volgas blijven vliegen, gewoon 4 sterren wanted level of meer, en er komen vanzelf straaljagers achter je aan, moeilijker dan in Vertical Bird omdat ze niet op de radar staan, maar het is aardig te doen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ja maar meestal vliegen helicopters wel heel laag dus is het moeilijk om helicopters neer te schieten en met welk normaal ander vliegtuig kan je trouwens schieten? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Ja maar meestal vliegen helicopters wel heel laag dus is het moeilijk om helicopters neer te schietenen met welk normaal ander vliegtuig kan je trouwens schieten? Met een Rustler kun je ook nog schieten, die is uitgerust met een machinegeweer. Je kan schieten door op CTRL te drukken, al heb je er niet echt veel aan vind ik zelf. Maar zo moeilijk is het niet om een heli neer te schieten met een Hydra, als je target rood word kun je de raket afschieten want dan word hij wartmegevoelig. Vindplaats Rustler: http://nl.wikigta.org/index.php/Rustler_lo..._San_Andreas%29 Bewerkt: 3 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik heb al 7 Hydra's met míjn hydra gemold Y55 Reageren
Vercetty Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik vind die hydra ook niet echt lekker op helicopters schieten, ik ge er vol gas opaf de aim staat al op rood en de raket vliegt gewoon langs die heli's ik heb al wel zon 100 andere hydra's neergehaalt ik vind de hunter trouwens ook wel leuk om te gebruiken, dan kan je heel goed auto's kapot schieten en ik heb al 10 hydra's met het machinegeweertje neergehaalt. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 100 Hydras, wow! Best druk geweest Y55 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.