Daan007 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle (of je moet zelf een leuk onderwerp weten) Soort design: Signature Size design: maximum 500x150 Render: Yup Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering:Zo snel mogelijk Wie wil ?
Froodooo Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Daan007 tegen Froodooo? Zoja, dan komt mijn Signature waarschijnlijk morgenochtend en hopelijk voor de middag, want ik moet zo trainen. [Edit] Eerder dan verwacht: Bewerkt: 3 augustus 2006 door Froodooo
Daan007 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Okee. Het wordt Daan Vs Froodooo. Ik edit mijn sig vanavond nog (denk ik) Anders word het morgen Alvast succes Froodooo !! EDIT: Hiet zijn ze Daan Froodooo Succes Froodooo Is er een mod die de titel wil veranderen ? Bewerkt: 3 augustus 2006 door Daan007
twaka Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Allebei mooie Sigs. Daan 007 Mooie sig, alleen een beetje kaal in het midden. Froodoooo Ook een mooie sig, alleen het lettertype past er niet echt op. Mijn stem gaat toch naar Froodoooo omdat hij op zijn lettertype na gewoonweg de mooiste sig heeft!
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik stem op froodoooo omdat hij een wat kelur rijkere sig heeft en verder is die vcan Daan ook mooi maar hij is toch wat eenkleurig
Recommended Posts