Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Wie ziet dit spel liever eerder verschijnen op de PC dan op de PS2? Ik dus Vind de PC gewoon veel handiger, je het een handige muis waarmee je kan alles kan doen, meer knoppen, komt er dus ook sneller achter hoe je bepaalde trukjes doet, sommige met een PS2 komen er nooit achter... Verder nog wat voordelen: 1: Betere kwalitiet 2: Beter beeld, vind het persoonlijk vervelend om op zo'n enorm tv beeldscherm te kijken wat nog verder weg is ook... 3: Eventueele patches/updates die er voor zorgen dat sommige grote (en kleine) bugs/fouten uit het spel worden gewist. 4: Misschien een prijsvoordeel, maar dat weet ik niet zeker... 5: vul maar aan, brand los. Nadelen PC: Dan kan ik er maar één bedenken en dat is da je waarschijnlijk een state of the art grafische kaart moet hebben om het speelbaar te maken, ik heb bijv, een Radeon Medion 9800XL kaart, zal deze goed genoeg zijn voor SA? EN ik vind GTA gewoon een PC spel, gemaakt voor de PC en niet bepaald een spelcomputer spel... Brand maar los... :ph34r: Bewerkt: 31 oktober 2004 door Jeffrey S Reageren
Spike Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Wie ziet dit spel liever eerder verschijnen op de PC dan op de PS2?Ik dus Vind de PC gewoon veel handiger, je het een handige muis waarmee je kan alles kan doen, meer knoppen, komt er dus ook sneller achter hoe je bepaalde trukjes doet, sommige met een PS2 komen er nooit achter... Verder nog wat voordelen: 1: Betere kwalitiet 2: Beter beeld, vind het persoonlijk vervelend om op zo'n enorm tv beeldscherm te kijken wat nog verder weg is ook... 3: Eventueele patches/updates die er voor zorgen dat sommige grote (en kleine) bugs/fouten uit het spel worden gewist. 4: Misschien een prijsvoordeel, maar dat weet ik niet zeker... 5: vul maar aan, brand los. Nadelen PC: Dan kan ik er maar één bedenken en dat is da je waarschijnlijk een state of the art grafische kaart moet hebben om het speelbaar te maken, ik heb bijv, een Radeon Medion 9800XL kaart, zal deze goed genoeg zijn voor SA? niet l*llen je hebt geen ps2 daarom zeg je dit, op de ps2 is het natuurlijk veel handiger, maar omdat jij langer moe w8en zeg je dit gewoon maar <_< want als jij een ps2 had weet ik zeker dat je die dan daarvoor had gehaalt , ik ken die verhalen wel tegen woordig <_< . edit: en er zit in de pc versie ook wel bugs in hoor dus het is echt niet beter en mooier ps2 is gewoon beter maar je moet hem hebben he . Bewerkt: 31 oktober 2004 door Spike Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Ik heb hem bij me neef gespeeld, dus jah, ben idd nooit voorstander geweest van spelcomputers, maar ben het niet met je eens dat je zegt dat het op de PS2 makkelijker is, met de muis en toetsenbord spelen is veel makkelijker. Nog een nadeel van de pc: Mijn GTA VC is zomaar ineens verziekt, was al op meer dan de helft en ineens als ik in een auto stap en wegrij hor je geen motorgeluid en wordt de achterkant (achterwielen) in de grond gedrukt... :blink: vaag... Maar jij bent blijkbaar voorstander van de PS2, nog meer? Ook nog onderbouwde meningen waarom ik SA op de PS2 zou moeten spelen en niet op de PC? edit: en er zit in de pc versie ook wel bugs in hoor dus het is echt niet beter en mooier ps2 is gewoon beter maar je moet hem hebben he Maar dat weten Rockstar Games ook dus zullen ze na ongeveer 6 maanden een debug patch leveren die te downloaden valt via i-net... Bewerkt: 31 oktober 2004 door Jeffrey S Reageren
Syphon Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Op PS2 zijn de controls veel beter, dit heeft ook veel invloed @ gameplay wat imo het belangrijkste is aan een game. Ik vind het trouwens meer een PS2 game :blink: Reageren
MightyDuck Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik vind gewoon dat ze allebei op het zelfde moment moeten komen, in dit geval was dit iets anders en komt de PC versie iets later. Jammer dan. Ik kan geen nadelen noemen van de PS2 omdat ik geen PS2 heb, ik speel wel vaak op eeN PS2 bij een vriend maar dat is maar een uurtje in de week ofzo, dus kan ik niet in dat uurtje gelijk de nadelen eruit halen. Een voordeel weet ik wel, je hoeft het spel niet helemaal te installeren, je kan het gelijk spelen, en dat is bij de PC niet zo, daar moet je 15 minuten wachten totdat je het eindelijk kan spelen en moet je er 2 of meer cd indoen wil het allemaal geinstalleerd zijn, dat noem ik dan ook gelijk het nadeel van de PC. Reageren
kevin_tennis Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 dit is echt zo'n ps2 vs pc discussie, jeffrey is jaloers dat wij hem al hebben, het enige voordeel op pc is dat je indd af en toe een patch kan downen. maar ga nou niet zeggen dat een pc beter is om spellen mee te spelen :huh: controls handiger op pc, haha laat me niet lache... laats kevin Reageren
Spike Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) dit is echt zo'n ps2 vs pc discussie, jeffrey is jaloers dat wij hem al hebben, het enige voordeel op pc is dat je indd af en toe een patch kan downen. maar ga nou niet zeggen dat een pc beter is om spellen mee te spelen :huh: controls handiger op pc, haha laat me niet lache... laats kevin idd mee een, ps2 controller zijn beter, en omdat je jaloers zou kunnen zijn ja . ga nog maar lekker w8en, tip koop een ps2 wuhahahah . Bewerkt: 31 oktober 2004 door Spike Reageren
BrokenTable Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 dit is echt zo'n ps2 vs pc discussie, jeffrey is jaloers dat wij hem al hebben, het enige voordeel op pc is dat je indd af en toe een patch kan downen. maar ga nou niet zeggen dat een pc beter is om spellen mee te spelen :huh: controls handiger op pc, haha laat me niet lache... laats kevin Op zich een vrij zinloze discussie of GTA eerder op de PC uit moet komen, dat is hij niet, dus einde discussie :-) Maar dat weten Rockstar Games ook dus zullen ze na ongeveer 6 maanden een debug patch leveren die te downloaden valt via i-net... Dan speel je dus ook een half jaar met bugs, ook niet weinig. Vice City had ik eerst op de PC, daarna op de Xbox. Nu dus SA op de PS2. Welke type controller fijner is puur persoonlijk. Het lopen en schieten vind ik persoonlijk een muis leuker en fijner dan het target systeem op een console en lopen met een analoge stick. Komt ook door de FPS games die ik veel gespeeld heb. Wat wel prettig met een stick is dat je de snelheid kan bepalen waarin je lopt. Hij rijden vind ik persoonlijk met de XBox controller prettiger met de twee analoge triggers. Goed doseerbaar en voor mij logisch om mee te rijden. Ik heb pas een paar dagen een PS2, maar tot nu toe voor mij de minste manier om GTA te besturen. Reageren
big_smoke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 persoonlijk vind ik het goed dat het eerst op ps2 uitkwam omdat ps2 een echte spelcomputer is en het dient echt om games te spelen een computer is niet alleen voor games het is ook voor andere dingen met een ps2 heb je een dual shoc m te gamen en bij de pc gewoon een lomp klavier :o en een muis daarom vind ik de playstation beter en als je dat lomp klavier ook lomp vind en die muis haat om een goed game als san andreas te spelen dan kan je een joystick kopen maar ik denk dat er daar een beetje te weinig knopjes op zitten voor san andreas ( hangt er vanaf welke ) :lol: maar toch als je echt goed wil gamen geef ik een voorkeur aan playstation zet je in een zetel lekker groot beeld ...enz ....lkoop een playstation 2 149€ !!!! :lol: Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik zat te denken, PS2 harstikke mooi allemaal, CD erin en spelen maar, 150 euro voor een PS2, is niks natuurlijk, maar toen kwam het...de controller, moeilijk om te richten op iets of iemand zonder dat targeting knopje te gebruiken, sturen vind ik nou ook net zo handig, groot beeldscherm waardoor de Graphics een beetje vervagen, bugs die er nooit uitgehaald kunnen worden en om nou alleen maar een PS2 te kopen voor GTA...PS2 vind ik alleen nuttig voor spellen als GTA, voor racespellen en 1st person shooters is de PS2 useless imo, en ik ben oud en wijs genoeg om niet alleen maar jaloers te zijn, maar ook naar de meningen van anderen te luisteren, dan laa ik die prechte jaloersheid effu buiten spel en kijk ik naar de voor- en nadelen van de PS2, en dan overtreffen de nadelen de voordelen by far... GROOTSTE nadeel van de PC vind ik dat hij het opeens niet meer kan doen, dat je PC in één keer opnieuw op gaat starten en dat je GTA verneukt is <_< :angry: Als de PS2 nou geleverd werd met een toetsenbord en muis zo ik het kunnen overwegen of GTA SA moet het niet doen op mijn PC of hij gaat na een paar weken/maanden lomp doen en gat verrot dan is de overstap naar PS2 niet zo moeilijk Reageren
Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Of iemand moet mij ECHT kunnen overtuigen om PUUR en ALLEEN voor dit spel een PS2 te kopen dan kan ik het overwegen, maar anders niet. Ik twijfel vooral over het volgende: 1: Beeld is niet echt meer duidelijk doordat het helemaal wordt uitgerekt door het grote beeldscherm, maar dat kan aan de tv liggen natuurlijk. 2: De controller, ik heb 3 uur met die controller gespeeld, maar kan er nog steeds niet echt aan wennen, went dat na verloop van tijd of... 3: Bugs, er zitten een aantal bugs in GTA SA en die zijn er niet uit te halen. 4: Ik zou hem alleen kopen voor dit spel aangezien ik de controller vervelend vind voor alle mappen zeg maar... 5: Onduidelijke map als je een paar keer op select drukt... 6: TV, ik heb een vrij oude Ttelevisie op me kamer en moet dus waarschijnlijk ook een nieuwe TV kopen om met de P2 te kunnen spelen. Bewerkt: 31 oktober 2004 door Jeffrey S Reageren
Cliffraiser Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb hem op de PS2 gekocht, maar als hij voor de pc nu al was uitgeweest had ik hem zeker op de PC gekocht. Het is gewoon veel mooier en veel hogere fps (licht aan wat voor pc je heb duh) maar in mijn geval zou ik er zeker voor kiezen het op de PC te kopen. maja het feit dat het een beetje wazig op de ps2 is erger ik me niet echt aan. Reageren
mortician Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 ik wil hem op de pc kan niet w8en :huh: Reageren
Robienske Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik wacht op de PC versie. Dan kan je ook wat modden enzo. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Of iemand moet mij ECHT kunnen overtuigen om PUUR en ALLEEN voor dit spel een PS2 te kopen dan kan ik het overwegen, maar anders niet.Ik twijfel vooral over het volgende: 1: Beeld is niet echt meer duidelijk doordat het helemaal wordt uitgerekt door het grote beeldscherm, maar dat kan aan de tv liggen natuurlijk. 2: De controller, ik heb 3 uur met die controller gespeeld, maar kan er nog steeds niet echt aan wennen, went dat na verloop van tijd of... 3: Bugs, er zitten een aantal bugs in GTA SA en die zijn er niet uit te halen. 4: Ik zou hem alleen kopen voor dit spel aangezien ik de controller vervelend vind voor alle mappen zeg maar... 5: Onduidelijke map als je een paar keer op select drukt... 6: TV, ik heb een vrij oude Ttelevisie op me kamer en moet dus waarschijnlijk ook een nieuwe TV kopen om met de P2 te kunnen spelen. Ik heb een PS2 puur voor GTA:SA gekocht voor maar 1 reden: ik heb geen geduld om te wachten. Zodra de PC en/of Xbox versie komt gaat koop ik hem daarvoor. De PS2 zal dan wel op marktplaats komen te staan ofzo... 1) beeld is niet duidelijk omdat een TV zo'n lage resolutie heeft. Aan de andere kant: je zit ook niet op 30 cm van je TV, er valt best mee te leven. 2) nu vele uren SA kun je ook aan de controller gaan wennen (maar het duurde bij mij wel een tijd) 3) ik heb nog geen storende bugs gezien. 4) mappen? 5) ??? 6) er zijn kastjes die een SCART-sigaanl omzetten naar RF, zodat je hem op een TV van 30 jaar geleden kunt spelen. Alleen ben je al 250 euro kwijt voor PS2, GTA:SA en een memorycard. Nog zo'n kastje erbij en het wordt een vrij duur grapje. Als je geduld hebt, zou ik wachten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.