kevin_tennis Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Broken table snapt er echt niks van, als het nou harde feiten zouden zijn. wat is er mis met de besturing en controller?? 250 euro???100 euro fooi ofzo?? veel plezier met wachten laats kevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik heb een PS2 puur voor GTA:SA gekocht voor maar 1 reden: ik heb geen geduld om te wachten. Zodra de PC en/of Xbox versie komt gaat koop ik hem daarvoor. De PS2 zal dan wel op marktplaats komen te staan ofzo...1) beeld is niet duidelijk omdat een TV zo'n lage resolutie heeft. Aan de andere kant: je zit ook niet op 30 cm van je TV, er valt best mee te leven. 2) nu vele uren SA kun je ook aan de controller gaan wennen (maar het duurde bij mij wel een tijd) 3) ik heb nog geen storende bugs gezien. 4) mappen? 5) ??? 6) er zijn kastjes die een SCART-sigaanl omzetten naar RF, zodat je hem op een TV van 30 jaar geleden kunt spelen. Alleen ben je al 250 euro kwijt voor PS2, GTA:SA en een memorycard. Nog zo'n kastje erbij en het wordt een vrij duur grapje. Als je geduld hebt, zou ik wachten... 4: WTF? heb ik dat getyped, ik zal wel wat anders hebben bedoeld 5: 5 was eigenlijk een beetje 4, als je een paar keer drukt voor je map dan krijg je te zien wat alle icoontjes op je map/radar (linksonder) betekenen, maar dat valt dus niet te lezen, is helemaal geblokt, lijkt een beetje op één van de eerste atari's :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) Broken table snapt er echt niks van, als het nou harde feiten zouden zijn. wat is er mis met de besturing en controller?? 250 euro???100 euro fooi ofzo??veel plezier met wachten laats kevin Waar snap ik niets van? Ik geef mijn mening over de controls. De OP vind zelf GTA met een controller ook minder fijn spelen. Grappig he: niet iedereen denk overal hetzelfde over. Hier de kosten als je speciaal een PS2 koopt voor GTA:SA PS2 is 150 euro GTA is 60 euro Een memorycard is handig, en kost 33 euro. Totaal 243 euro. Oke, 7 euro fooi, vergeef me :-) Bewerkt: 31 oktober 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 pc plz het enigste wat niet op de pc kan is bepalen hoe hard je rijd en loopt. en sturen is mooier op de ps je hebt een muis. makelijke cheats. mods. de ps ligt er over een jaar uit alleen dit is mijn mening over de ps. ik wil geen ps kopen alleen voor san an, koop gewoon een nieuwe 3d kaart, kan ik nog 3 jaar me doen en kost heel wat minder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ,Oct 31 2004, 07:30 PM] pc plzhet enigste wat niet op de pc kan is bepalen hoe hard je rijd en loopt. en sturen is mooier op de ps je hebt een muis. makelijke cheats. mods. de ps ligt er over een jaar uit alleen dit is mijn mening over de ps. ik wil geen ps kopen alleen voor san an, koop gewoon een nieuwe 3d kaart, kan ik nog 3 jaar me doen en kost heel wat minder - Auto Aim is zeer handig bij PS2, en aan manual leer je wel wenne - Cheats boeit niet - Er zijn nog veel meer goeie games voor de PS2, maar niet beter als GTA: SA :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 r* maakt voornamelijk spellen voor ps2* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smooki Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Op PC vind ik het superlastig.... PS2 4 EVER ! Maar op PC kan je dingen downloaden waardoor het wel leuker kan zijN.. maarjah I love PS2 ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaloser Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Hey, Ik wou dat hij voor de PC en PS2 en XBOX en GAMECUBE uit kwam wat dan heeft iedereen wel een console of een pc waar je het spel op kan spelen. En als je dan geen PC of PS2 of XBOX of GAMECUBE hebt dan heb je pech welke idioot heeft er geen pc of ps2 of xbox of gamecube ( behalve in arme landen of als je gezin heel arm is) Gtaloser. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 PC controls en PS2 controls zijn vrijwel allebij gemakkelijk te besturen. Je moet er gewoon aan wennen, en dan krijg je niet dat gezeik dat de een beter is. Ik wacht nog steeds op de PC versie. Zodra ik hem heb zal ik het melden... (Februari 2005 ong) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Februarie 2005??? Dacht dat die pas in Mei 2005 uitkwam, bestel je hem dan uit de VS of...? Die auto aim is onrealistisch, net alsof je in het echt een groen ronde om iemand ze hoofd ziet... Met de muis is het veel makkelijker en je beweegt realistischer en als je wilt kan je ook met de muis je auto besturen...lol... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 r* maakt voornamelijk spellen voor ps2* Vergeet niet dat GTA begonnen is met de PC en dat het nog steeds een echt PC spel is hèh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ja maar dat was weinig mb voor gta classics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Maar Rockstar North maakt van dat 3D spellen (niet net als GTA2), en die komen eerder voor de PS2 uit! Rockstar North maakt dus spellen eerder voor PS2! Maar ik kon m ook wachten tot dat de PC versie uit is, maar als ze allebij eerder uit zijn, zal ik m toch voor de PS2 kiezen (Ik heb m zelf al), maar de PC versie bij vicecity vind ik het beetje k*.. Maar gewoon de PS2 versie vind ik beter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 * kleine spoiler * Er is een missie dat je allemaal vliegtuigen neer moet knallen met een minigun, en inderdaad is dat erg lastig met je PS2.. Maar dat maakt het meer uitdagender voor mij.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 Maar ik kon m ook wachten tot dat de PC versie uit is, maar als ze allebij eerder uit zijn, zal ik m toch voor de PS2 kiezen (Ik heb m zelf al), maar de PC versie bij vicecity vind ik het beetje k*.. Maar gewoon de PS2 versie vind ik beter Wat vond je er kut aan dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.