Trax Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Wat wil je hiermee bereiken? :huh: Reageren
Marius Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ach op de PC is gewoon de kwaliteit beter maar Rockstar brengt hem eerst uit op de PS2 omdat ze geld ervoor van Sony krijgen en omdat je een spel voor een conole niet zomaar effe kopieert en hij is duurder om te kopen dus meer veel meer winst voor Rcokstar. Reageren
loempiaman Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ,Oct 31 2004, 07:30 PM] pc plzhet enigste wat niet op de pc kan is bepalen hoe hard je rijd en loopt. en sturen is mooier op de ps je hebt een muis. makelijke cheats. mods. de ps ligt er over een jaar uit alleen dit is mijn mening over de ps. ik wil geen ps kopen alleen voor san an, koop gewoon een nieuwe 3d kaart, kan ik nog 3 jaar me doen en kost heel wat minder - Auto Aim is zeer handig bij PS2, en aan manual leer je wel wenne - Cheats boeit niet - Er zijn nog veel meer goeie games voor de PS2, maar niet beter als GTA: SA :lol: klopt,... als ik een ps2 had gehad was ik allang tevreden :lol: Reageren
zwelgje Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Ach op de PC is gewoon de kwaliteit beter maar Rockstar brengt hem eerst uit op de PS2 omdat ze geld ervoor van Sony krijgen en omdat je een spel voor een conole niet zomaar effe kopieert en hij is duurder om te kopen dus meer veel meer winst voor Rcokstar. Marius heeft helemaal gelijk. Ik heb zelf de luxe dat ik een PC (meerdere zelfs) en een PS2 heb. Ik ben van beiden fan. Echter is het ene type spel beter te spelen dan op de andere. Zo is de PS2 bijvoorbeeld véél beter voor: - Race spellen - Vechtspellen - Platformspellen PC is beter voor: - Strategy - RPG's - Tycoons - en de rest.. GTA zie ik toch liever op de PC, omdat die alles sneller laadt en de controls wat handiger zijn (omdat er steeds meer functies in het spel komen en je op de PC alle knoppen zelf kan aanwijzen). Maar ieder heeft recht op zijn eigen mening natuurlijk, dit was de mijne Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 het grootste voordeel van de ps2 is dat je gewoon vannuit je luie stoel kan gamen (en we hebben m t eerste :lol: ) en modden kan je op de ps2 ook Reageren
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 ik vind dat het het beste is dat het spel eerst op de ps2 uitkomt. Dan heb je een veel groter beeld. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 (bewerkt) ik vind dat het het beste is dat het spel eerst op de ps2 uitkomt. Dan heb je een veel groter beeld. Een beamer kun je aan een PC, Xbox en PS2 hangen, dan heb je pas leuk beeld :-) Bewerkt: 5 november 2004 door BrokenTable Reageren
Joewie Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Op een PS2 moet je de games niet installeren. En zoals de meeste het zeggen. Je kan het vanuit je luie stoel spelen. Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Tuurlijk had het eigenlijk eerder op de PC moeten uit komen, veel beter :lol: Ik heb SA nu voor ps2 maar ik vind het wel zo onhandig spelen... ik ben die Controller helemaal niet gewent Ik vind dat ze allebij een voordeel hebben PC muis is betermet het richten je kan veel sneller naar een andere persoon richten dan op ps2. En bij de PS2 vind ik het weeer fijner bij missie's waar ik moet racen Maar GTA vind ik toch echt meer een schietspel dan een race spel dus ik vind PC gewoon veel fijner Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 PC muis is betermet het richten je kan veel sneller naar een andere persoon richten dan op ps2. Het gaat juist hartstikke snel :o Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 PC muis is betermet het richten je kan veel sneller naar een andere persoon richten dan op ps2. Het gaat juist hartstikke snel :o Mmm maar op de computer jas je een paar kogels door iemand heen, en meteen naar de volgende bij de ps2 i dat niet echt... Reageren
Trax Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Voor 3 mannetjes kan je drie kogels gebruiken ... Best snel kan dat dus gaan ... En met lockon kan je ze makkelijk selecteren ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.