Radio Es. Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 ImageShack doet het niet bij mij! anders deet hij het altijd! is er misschien een andere up-load-site? Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 ImageShack heeft wel vaker dat de server ofzo er eventjes uit ligt, waarschijnlijk kun je er zometeen weer op. Er zijn natuurlijk andere upload site's, zoals deze: TinyPic Photobucket Registreren nodig! En zo heb je er nog wel een paar als je bij Google zoekt op Photo host of Photo upload. Reageren
Joriz Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Er is nog iets. Je kan gewoon op GTAforum.nl geheel gratis uploaden. Je kan afbeeldingen maar ook gewoon safegames, filmpjes en andere meuk toevoegen in een bijlage als je een bericht post (de bijlage moet natuurlijk wel bijdrage aan de topic). Ik gebruik sinds ik lid ben al deze functie en het werkt altijd goed. Sinds ongeveer een half jaar kan je de bijlages ook weer hergebruiken in andere topics via speciale tags. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.