Radio Es. Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Hier is een creatie van mij (pas op! het is een begin!) mijn eesrte creatie is van de Pirates Of The Caribbean 2: Dead man's chest (het is een premade!!) rate/vote! ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!: naam van creatie Pirates Of Chrome! klik op de plaatje voor de grote versie! vergroot is hij véél mooier! Bewerkt: 3 augustus 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik moet eigenlijk zeggen dat ik de originele wallpaper hiervan wel beter vind. Dat 'chrome' dat om de wallpaper is gedaan vind ik niet echt geslaagd geworden. Het kan wel iets hebben, dat chrome, maar dan moet je het weghalen over de drie mensen die erop staan, alleen aan de buitenkant zou het weer een stuk mooier zijn. Ik geef er nu een 6 voor. Reageren
Ruben TB Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Die is niet zo mooi he..? k geef je een 6je. >>> Door RonaldVC: Nogmaals, Dit is niet de juiste manier om te raten/beoordelen. Lees de Showroom regels nog een keer door, daar kan je lezen hoe het wel moet.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.