~Lance Vance Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Is er misschien ook een textures lijst voor vice city Reageren
Matiscus Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Nee dat is hier helaas niet voor Vice City. Als je iets wil vinden zal je moeten googlen of zelf opzoek moeten gaan in het spel achter de textures. Ik laat nog even het topic open voor eventuele reacties, maar ik denk niet dat er weel reacties gaan komen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Dat is jammer Ik zal dan idd wel ff op Google zoeken Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Wat je beter kan doen is, Vice City bekijken met Map Viewer 0,5 Alpha by Steve-M, hierdoor zie je heel Vice City als een map in een progamma, je kan dan door heel Vice City als ware kijken, een soort van Spectaten, als je dan het bepaalde gebouw, waarvan je de .DFF wilt of de .TXD van nodig hebt, geeft hij aan wat de filenaam is van het tes betreffende object. Over het instaleren, je moet eerst goed de ReadMe doorlezen, daar in staat dat je een Handling.CFG moet aanmaken, je doet dat als volgt: Je gaat naar Start --> Bureau Accesiores --> Kladblok. Hierin zet je de lokatie van jouw GTA VC, GTA SA of GTA III, voor jouw geval: :/C /Progam Files /Rockstar Games /GTA Vice City Dan kan je de Map Viewer gebruiken. Lees voor verder info de ReadMe van de Map-Viewer Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik wil niet de txd van een gebouw ik wil de txd van een persoon Reageren
Blastov Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik wil niet de txd van een gebouw ik wil de txd van een persoon Dan mot je ff met de TXD Workshop de gta3.img openen en dan zie je alle txd's. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Je kan met TXD Workshop geen .img's openen, alleen .txd's. Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Je kan met TXD Workshop geen .img's openen, alleen .txd's. In de 4.0 versie van TXD Workshop kan je wel IMG's openen. Waar je hem kan downloaden weet ik niet echt. Want hij is nog in BETA versie. Dus als ik jou was gebruik je even google. Ik heb het even snel opgezocht voor jou. Hier kan je hem downloaden. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 je kan ook gewoon in de sa texture lijst kijken en mischien zijn een paar in vc wel hetzelfde! (heb ik ook gedaan met stoplichten voor gta3) Reageren
Big-Bear Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Wat je ook zou kunnen proberen, is het volgende: In de IMG tool, bij Edit, heb je de Functie Find, waarmee je bestanden kan vinden, je hebt geen zin om de hele GTA3.IMG door te balderen totdat je de Bullet.DFF en Bullet.TXD hebt gevonden, dus typ je bij Find Bullet.DFF in, en hij vind hem, als het de correcte naam is. Je kan dit ook doen door bijvoorbeeld, naar playerskind.TXD of tommyvercetti.TXD te gaan zoeken, gewoon een logische naam. Je kan inderdaad ook wat "brbgtaplayer" zei, gewoon de naam van de skin van CJ nmen, om zo de skin van Tommy Vercetti te vinden, en meestal zijn die wel hetzelfde, bij een nieuwere versie gebruiken ze meeste nog wel de oude methodes van de vorige methodes, natuurlijk allemaal wat vernieuwd, maar in VC werkte ze ook met .DFF's en .TXD, dus werken ze ook misschien nog met dezelfde namen voor bepaalde .TXD's en .DFF's Ik wens je er in iedergeval veel suc6 mee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.