Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Wat verwachten jullie van de jetski? Y55 Reageren
Baffie Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Wat verwachten jullie van de jetski?Y55 Ja, wat denk je, dat je er op kunt varen misschien? Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik denk het wel, Want ik heb een screen van een jetski met een man erop die erop vaart >>> Door GTA-Sheep: Verwijderd....<<< Y55 Reageren
Baffie Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Dat is Warez, die mag je niet meer laten zien! Nee, ik dacht al wel dat het een voertuig zou zijn voor een nieuwe GTA, niet VCS, maar GTA4, ik vond het wel een creatief idee, nu toch wel benieuwd wat ze in GTA4 weer voor nieuws brengen. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Jaa, sorry van dat plaatje! Y55 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Een beetje lomp topic wat verwachten we van de Jetski... Dat je erop kan varen natuurlijk Reageren
Dx11 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 dat je m t strand in kan knallen Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ze hebben nieuwe waer effecten toegepast vanwege de jetski enzo en dan zie je dat water er heel mooi door de jetski omhoog spuiten. het water word namelijk wat tropischer enzo. verder denk ik (nergens gehoord ofzo) dat je er af kunt vallen, de 1e missie heeftiets met de jetski te maken. Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ik verwacht wel wat van de Jetski. Ik denk dat het hetzelfde als een motor werkt: Dat je er vanaf kunt vallen en dat je naar voren en naar achteren kunt leunen. Ook denk ik dat er bepaalde stunts zijn waar je normaal met de boot overheen ging en nu met de Jetski overheen kan. Ook lijkt me het logisch dat er missies zijn gemaakt waar ze de Jetski introduceren en waarbij je over het water moet racen, misschien wel verwerkt in submissies. Het enige wat ik me afvraag is waar je de Jetski's kunt vinden, want een auto jat je gewoon van de straat maar dat zal wel een stukje moeilijker gaan in het water. Waar zullen ze gestalt staan, zijn er verschillende kleuren van, verschillende modellen, kun je achteruit (lijkt me motorisch sterk, maar op het water kun je je ook weer niet zo handig afzetten)? Bewerkt: 4 augustus 2006 door The Golden Fighter Reageren
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Een Jetski kan toch ook het strand op. In het echt dan Lijkt me wel vet om met de jetski het strand op te varen... Net als een hovercraft Reageren
Preddy Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Nee een Jetski kan niet als een hovercraft het strand op. Als ie al in GVS komt dan zal het wss nog niet zo uitgebreide functies hebben, beetje varen en that's it dnek ik. Reageren
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Nee een Jetski kan niet als een hovercraft het strand op. Als ie al in GVS komt dan zal het wss nog niet zo uitgebreide functies hebben, beetje varen en that's it dnek ik. Nee idd een jetski kan niet het strand op... Maar wel als er een klein laagje water opligt wel... Maar ik denk idd dat je er niet al te veel van moet verwachten... Varen en stunten Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik verwacht wel wat van de Jetski. Ik denk dat het hetzelfde als een motor werkt: Dat je er vanaf kunt vallen en dat je naar voren en naar achteren kunt leunen. Ook denk ik dat er bepaalde stunts zijn waar je normaal met de boot overheen ging en nu met de Jetski overheen kan. Ook lijkt me het logisch dat er missies zijn gemaakt waar ze de Jetski introduceren en waarbij je over het water moet racen, misschien wel verwerkt in submissies. Het enige wat ik me afvraag is waar je de Jetski's kunt vinden, want een auto jat je gewoon van de straat maar dat zal wel een stukje moeilijker gaan in het water. Waar zullen ze gestalt staan, zijn er verschillende kleuren van, verschillende modellen, kun je achteruit (lijkt me motorisch sterk, maar op het water kun je je ook weer niet zo handig afzetten)? je hebt gelijk, er komt een missie met de jetski, de 1e zelfs! Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Je kan ook zwemmen Y55 Reageren
Preddy Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) een jetski zwemt niet, het vaart ~~Ja verwijder maar, k kon me niet inhouden toen ik bovenstaande post las... Bewerkt: 5 augustus 2006 door Preddy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.