Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat bedoelen jullie 2 met spammen :ch: ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wat verwacht ik van de Jetski?:

Allereerst; ik verwacht dat het een leuk voertuig wordt :) .

Verder denk ik dat er zeker een paar missies op zullen zijn. Waarvan er een is waarop je iemand moet achtervolgen en een race. Daarop durf ik bijna op te wedden.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ook ben ik het met Baffie eens. Ik had de Jetski eerder in IV gezien als in VCS.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
Wat bedoelen jullie 2 met spammen :ch: ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wat verwacht ik van de Jetski?:

Allereerst; ik verwacht dat het een leuk voertuig wordt :) .

Verder denk ik dat er zeker een paar missies op zullen zijn. Waarvan er een is waarop je iemand moet achtervolgen en een race. Daarop durf ik bijna op te wedden.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Ook ben ik het met Baffie eens. Ik had de Jetski eerder in IV gezien als in VCS.

waarchijnlijk zal de jetski ook in IV zitten ;)

ontopic : ik verwacht dat je er mee kunt stunten :puh: en dat je er af van dat je dan niet verzuip maar gewoon er trerug op kan kruipen (dus dat je kan zwemmen ) :engel:

Geplaatst:

Beetje vreemd topic :cab:

Maar ik vind het cker wreed dat er een jetski in zit :Y

Tot nu toe de beste toevoeging aan VCS voor mij!

of natuurlijk de betere animaties :*D

Geplaatst:

Wat ik verwacht

Ik verwacht nu ook wel dat je kan zwemmen, want anders is hier echt niks aan.

En dat de jetski veel gebruikt gaat worden is missies, en misschien wel minigames.

Dat je er ook kan afvallen, en dat er ook andere "mensen" in VCS de jetski gaan gebruiken.

Dus ik verwacht er wel veel van!

quadbike??

een quadbike heeft vering,

maar ik vind het een zeer onzinnig topic wat verwacht je er van

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

maar ik ben ook bang hoe moet je die dan krijgen,bij een schip in VC kon je overboord springen in de andere boot en hem enteren,maar hoe ga je dat doen met een jetski

en dat je kan varen

Bewerkt: door mattiejj
Geplaatst:

het is een normaal topic hoor mattiej niets mis mee, ja je kan overal posts bij krijgen, het is gewoon een normaal topic! maar verder wil ik wat dingen zeggen.

je kan zwemmen ja, dat is bevestigt en je kan stunten met de jetski, dat is ook bevestigt! in de eerste missie moet je namelijk met een jetski stunts uithalen voor een tijdschrift of een strumt film, je moet dan over steigers heen jumpen en rekening houden met de camera, verder kan ik niet zeggen of hij als de motor werkt want de motor heeft een andere besturing gekregen.

Geplaatst:

maar,denk je dat ie werkt als de Oude (lcs)motor, of als de Nieuwe (vcs) motor,want het zou best raar zijn als de motor het zelfde is dan de jetski,

Geplaatst:
Mission 1: "Say Cheese"

- Victor is after some etxra cash, and there is a job available over at the Film Studios on Prawn Island. They are filming a chocolate commercial and require a stuntman, so your task is to drive around the bay using a jet-ski while a helicopter above - with camermen on it - obtain all the footage they need. Afterwards you must jump onto a waiting motorbike, and continue the chase into the heart of the city.

vertaald:

Missie 1:''Say Cheese''

Victor is om wat geld en er is een job beshickbaar aan de filmstudio's op prawn island.ze moeten een chocolade filpje filmen en nemen een stuntman aan.je taak is om de baay te varen met een jetski met een heli boven jouw met camera mannen om alle film dat ze nodig hebben te filmen.dan moet je springen op de motor die staat te wachten en de achtervolging duurt tot in het hartje van de stad

btw Ken rosenberg zal ook aanwezig zijn ^_^

Op dat bordje staat ,K rosenbergs lawyers en co since 1984 .dus GTA vcs is in dat jaar :puh: meshien moet je hem helpen ofzo :puh:

Bron

daar staan de eerste 3 missie's

Geplaatst:

ik denk ook dat ie net zo te besturen valt al de quad al gta SA

en ik hoop ook dat je grote golven hebt dat je ongeveer vliegt

en ik heb dat best vaak meegemaakt (kheb zelf een bootje:)

maar ik hoop ook dat het geluid prachtig is

Greeettzzzzzzz, Roneri :cya:

laten we wel even bij het onderwerp blijven Y55 ;) en verder is dat nog niet zeker nee, het is een gerucht ja. maar er zijn wel nieuwe weers effecten. en er zijn 4 missies bekend.

en ice banana.. Prawn island? ik heb niet echt op de eilanden van vice city gelet maar prawn island komt me niet bekend voor :? is dit dan een nieuw eiland of bestond deze toch al?

en verder... die jetski zou denk ik werken als een boot met met een beetje motor :puh:

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Geplaatst:
laten we wel even bij het onderwerp blijven Y55 ;) en verder is dat nog niet zeker nee, het is een gerucht ja. maar er zijn wel nieuwe weers effecten. en er zijn 4 missies bekend.

en ice banana.. Prawn island? ik heb niet echt op de eilanden van vice city gelet maar prawn island komt me niet bekend voor :? is dit dan een nieuw eiland of bestond deze toch al?

en verder... die jetski zou denk ik werken als een boot met met een beetje motor :puh:

WTF lol Prawn Island moet je toch wel kennen, je vliegt eroverheen met Lance in een heli in de missie Phnom Phen' 86, en op Prawn Island is ook Interglobal Films, één van je assets in Vice City.

Verder heeft de "Streetgang" 2 villa's overgenomen op Prawn Island.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...