Jump to content

Error


GTA-Roloboy

Recommended Posts

Nee, doe ik niet.

Dan raak ik al mijn Mods kwijt.

En als ik IMG tool open en dan gta3.img

Zegt ie hetzelfde

Tja, dat is dan jammer. Een schone instalatie is meestal de beste oplossing, en ook door mods kan het zijn dat je GTA het niet meer doet. Heb je misschien een mod geïnstaleerd, en toen je GTA wou opstarten deed GTA het niet meer. Dan heb je dus iets niet goed gedaan bij die mod. Maar ik raad je gewoon aan om hem opnieuw te instaleren, na de schone instalatie moet je een tweede GTA maken. Dat doe je door naar de map van Rockstar te gaan, en dan GTA VC te kopieëren. (Op de map staan, CTRL + C, en dan CTRL + V.) Na 5 minuten heb je 2x GTA. Verander de naam van de ene map in bijvoorbeeld GTA Vice city modding edition. Nu heb je een schone versie en één voor het modden, en mocht het een keer mis gaan kun je altijd schone back-ups uit de schone GTA halen.

Wat je ook kan doen, misschien zit er wel een krasje op je CD. Ga gewoon met een zacht washandje en een (paar) drupje(s) water over je CD heen. Probeer dan nog eens..

Of, ik weet niet of het werkt, maar haal het bestand gta_vc.set eens uit de map GTA Vice City User Files. Die vind je in de map Mijn Documenten. Dan worden al je instellingen ge-reset.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

:

Er zitten geen krasjes op de CD, en zo is het niet gegaan.

Bijna 3 maanden terug (of meer) was mijn laatste mod.

En vorige week deed ie het niet meer, dus ik heb geen nieuwe mod geinstaleert.

Toen heb ik de trainer verwijderd en er opnieuw in gedaan.. toen deed ie het weer.

Maar 2 dagen later had ik een eigen MOD gemaakt, (een bus met andere reclame) En dat .txd wilde ik dus in gta3.txd zetten, toen ik Extract deed gaf ie die error weer.

Ik kan dus nu wel weer spelen.. Maar gta3.img kan ik niet meer bekijken.

En het raarste is, sinds ik die error heb.. Is hetzelfde bij San Andreas! En daar heb ik geen één mod in zitten.

Alleen de Noobmode dan :*D

Bewerkt: door GTA-Roloboy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...