Smooki Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Hoe zijn die missies nu bij San Andreas? Zijn ze heel moeilijk? Of zijn ze voor een normale gamer uit te spelen? Ik ben immers niet zo goed in missies dus daarom deze vraag... :huh: Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 er zittu echt un paar lastige bij maar de meeste zijn best wel te halu Reageren
Smooki Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Kan je makkelijk naar het volgende eiland? Of zitten daar ookal "moeilijkerds" tussen? :lol: Reageren
The Godfather Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 "moeilijkerds" zoals jij het zei zitten er altijd tussen. Van sommige missies wil je je controller kapot gooien, sommige denk je van was dit het? Reageren
zero-boy Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 sommige zen idd redelijk irri terwijl andere voor klein kinderen zijn(bij wijze van spreken) Reageren
Pete-R Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Ik vind de missie's van gta sa veeeel en veeeeeeel moeilijker als dan die van gta vice city! En deze vind ik ook veel leuker en afwisselender! Reageren
zero-boy Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 die missie da ge ammo moet gon stelen in tleger is da beter da ge wapens meenemt of is enkel handgun genoeg??? en veel ammo of ni? Reageren
Pablo Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 die missie da ge ammo moet gon stelen in tleger is da beter da ge wapens meenemt of is enkel handgun genoeg??? en veel ammo of ni? ik had alleen een handgun, je heb veel ammo nodig maar dat hoef je niet persee mee te nemen want je heb tyd zat om de ammo van een dood geschoten soldaat te pakken Reageren
Smooki Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Zijn er zo ook weer cut missies waarbij ge street race moet winnen zoals bij GTA 3? (Daar was ik reeds nooit gewonnen en daar eindigde Gta 3, Alvast dank hé!, Smooki (P.S Dit is een prachtig forum, blijf zo verder gaan! Kzal Missie hulp zekerz nodig hebbe ) Reageren
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 er zijn en paar missies waar je bijvoorbeeld met een lowrider met racen Reageren
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 Moeilijke missie's doe ik er soms na 3 keer over.. Maar die ene missie dat je de auto van een DA moet stelen etc. had ik zelfs moeite mee terwijl die eigenlijk héél makkelijk was.. <_< Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 IK vond de missies van VC heel gemakkelijk en die van SA zijn wel wat moeilijker maar ik doe er meestal 2x op en ik haal ze IK vind ze eigenlijk best makkelijk alleen er zitten soms van die irri missies :angry: :angry: Reageren
sanandreas9 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Trouwens op de vraag van smooki in San fierro zijn na een tijdje weer twee race opdrachten mer ze zijn niet egt moelijk( vond ik ) Reageren
Pablo Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Trouwens op de vraag van smooki in San fierro zijn na een tijdje weer twee race opdrachten mer ze zijn niet egt moelijk( vond ik ) de laatste rij/race opdracht van de rij school vond ik best pittig van de eene kant van de stad naar de andere kant zonder schade binnen 2 minuten :huh: Reageren
Sasuke Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Die missie's zijn makkelijk... Alleen soms bij de makkelijkst klinkende missie's kan je zo'n erge moeite hebben.. Was bij my zo dat je auto moet stelen van een D.A en dan drugs erin moet doen.. Deed er wel 10 keer over om m te halen >_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.