Jump to content

Hoe zijn ze?

Recommended Posts

Geplaatst:

de missies zijn gewoon rlxt!!

en al helemaal omdat je (in het begin) veel met je maten op stap gaat, en dus dialogen krijgt onderweg...

vind deze missies echt super vergeleken met de vorige delen, nu heb je echt een doel.. mssn in de vorige delen ook wel, maar toch voelt dit anders aan....

Geplaatst:

Dat was bij mij ook ik haalde hem na 3 keer omdat ik te gehaast was met het trg rijden naaar het hotel omdat het op tijd ging maar de tijd was best lang

Geplaatst:

Het aantal racemissies valt reuze mee. Wat ik me nog kan herrineren is een racemissie in gta3 die ik maar niet kon halen. Zodat ik uiteindelijk maar wat rhino tanks uit de lucht heb laten vallen om de weg voor mijn tegenstanders te blocken. Nou zover ben ik met GTA SA nog zeker niet en aangezien ik echt slecht ben in race missies moeten ze voor vrijwel iedereen te doen zijn.

Ik ben net in Las Venturas(3de eiland) dus of er daarna nog lastige race missies komen weet ik niet.

De missies zijn zoiezo een stuk beter, meer innovatieve dingen en meer goed jatwerk. Dingen als stealthmissies vind ik persoonlijke een goede aanvulling op het oude concept. Alles is gewoon stuk beter, groter, mooier en heel duidelijk meer. :)

Geplaatst:
die missie da ge ammo moet gon stelen in tleger is da beter da ge wapens meenemt of is enkel handgun genoeg??? en veel ammo of ni?

Leer in godsnaam eens schrijven voordat je iets plaatst!

Geplaatst:
Hoe zijn die missies nu bij San Andreas? Zijn ze heel moeilijk? Of zijn ze voor een normale gamer uit te spelen? Ik ben immers niet zo goed in missies dus daarom deze vraag... :huh:

ik vond vice city lastiger ik had san andreas al in 5 dagen uitgespeelt terwijl er veel meer missies zijn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...