Special D. Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Hej luitjes. Mta VC gister gedownload en meteen verslaafd natuurlijk Maar nu meteen een dik probleem. Steeds als ik een tijdje speel en ga uit de game en dan weer terug in is de server helemaal leeg Terwijl er volgens het lijstje nog 8/26 bijv ingelogd staan. maar niets helpt. refreshen, opnieuw inloggen... Steeds wanneer ik erbij wil is de user list leeg. En start ik dan de game is er gewoon niemand. Ga ik dan naar een vriend van mij en zit ie er gewoon in. Wat doe ik nu verkeerd of wat moet ik doen om weer tegen andere te kunnen spelen...? Alvast bedankt. David Reageren
Dinkydau Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Kijk eens even of er bij het chatten iets staat van dat je bent gekicked vanwege suspected trainer usage. Misschien komt het daardoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.