Jump to content

Een vraagje over een Robberie...


San_Andreas_Nigga

Recommended Posts

Vreemd. Ik heb die Robberies vandeweek toevallig gedaan en heb daarvoor gewoon het lijstje van WikiGTA uitgeprint en afgevinkt. Bij de recordshop (da's in dat grote winkelcentrum op 1 hoog toch?) stond gewoon een kereltje achter de toonbank......

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik daar naartoe ga, en dan naar binnen loop staat er telkens geen mannetje, ik vind het maar vreemd.

Edit: Ik liep weer eens naar binnen en toen stond ie er wel. Toch bedankt voor de hulp. :Y

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd. Ik heb die Robberies vandeweek toevallig gedaan en heb daarvoor gewoon het lijstje van WikiGTA uitgeprint en afgevinkt. Bij de recordshop (da's in dat grote winkelcentrum op 1 hoog toch?) stond gewoon een kereltje achter de toonbank......

Nee dat is aan het einde van de straat waar je die missies van Love Fist mnoet doen volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

over dat iemand niet achter een toonbank staat heb ik ook gehad. Dat was in de Pharmacie Ryton Aid winkel. Als je dat probleem hebt, moet je het een keer saven, weer gaan kijken. Als hij er nog niet staat moet je de game nog een keer saven, net zolang todat het mannetje wel achter de toonbank staat.

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...