San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Op WikiGTA staat dat je de Vynil Countdown Music Store ook moet overvallen. Maar als ik daar naar binnen loop staat er geen mannetje achter de toonbank, is dit een fout van WikiGTA dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Hebben ze die winkel in Vice City ook? Ik dacht alleen in San Andreas. EDIT: Oh ja dat is die ene bij die missie van Love Fist, laat maar. Bewerkt: 3 augustus 2006 door CenMan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Vreemd. Ik heb die Robberies vandeweek toevallig gedaan en heb daarvoor gewoon het lijstje van WikiGTA uitgeprint en afgevinkt. Bij de recordshop (da's in dat grote winkelcentrum op 1 hoog toch?) stond gewoon een kereltje achter de toonbank...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Als ik daar naartoe ga, en dan naar binnen loop staat er telkens geen mannetje, ik vind het maar vreemd. Edit: Ik liep weer eens naar binnen en toen stond ie er wel. Toch bedankt voor de hulp. Bewerkt: 3 augustus 2006 door General Lee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LBG Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 Vreemd. Ik heb die Robberies vandeweek toevallig gedaan en heb daarvoor gewoon het lijstje van WikiGTA uitgeprint en afgevinkt. Bij de recordshop (da's in dat grote winkelcentrum op 1 hoog toch?) stond gewoon een kereltje achter de toonbank...... Nee dat is aan het einde van de straat waar je die missies van Love Fist mnoet doen volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 Daar kun je niet naar binnen, ik bedoel dus waar die Psycho was. Een winkeltje er links van naast kun je wel overvallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 Vinly Countdown is is de North Point Mall In Downtown ligt Rock City, waar je de Pyscho tegenkomt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
medion Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2006 over dat iemand niet achter een toonbank staat heb ik ook gehad. Dat was in de Pharmacie Ryton Aid winkel. Als je dat probleem hebt, moet je het een keer saven, weer gaan kijken. Als hij er nog niet staat moet je de game nog een keer saven, net zolang todat het mannetje wel achter de toonbank staat. medion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.