Matiscus Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Het is een voorbestemt battlen. Je kan direct stemmen. De sigs zijn gemaakt met een tutorial van hier op gtaforum. Het onderwerp van de sigs is C4D. Je kan stemmen tot 6 augustus. Matiscus: Nielok: Veel succes Nielok. Stemmen kan nu beginnen.
Goliat Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik stem op Nielok. Die doorschijnende effecten zolangs haar keel vindt ik echt heel mooi, ook die klodders of wat het ook zijn zien er mooi uit Hij had in mijn ogen alleen wat lichter mogen zijn, verder is het totaal beeld mooi. Tekst valt helaas tegen, de opacitie lager zetten kan meestal al wonderen doen, een ander fontje zou het perfect maken. Matiscus sig ziet er ook goed uit alleen vind ik 'm in vergelijking met Nielok's sig minder intens, hij straalt minder uit.. Tekst, effecten en de lichtval zijn hier goed verzorgd. Het scheelt niet veel maar ik vind Nielok's sig dus gewoon net iets mooier.
twaka Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Matiscus Mooie Sig, alleen de effecten zijn iets te licht gemaakt. Nielok Hierin ga ik mee met Goliat, supermooie effecten, alleen die spetters enzo hadden wat lichter gemogen, leuk scanlines gebruikt. Enige 2 nadelen zijn dat het lettertype Oerlelijk is, als ik dat zo mag zeggen. :$ en de lijnen rechtsbovenin niet geblend. In het algemeen vind ik die van Nielok toch het mooist, vanwege de prachtige effecten
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 nielok die sig is mooier,,die strepen zijn ook heel vet,aleen dat lettertype is lelijk,,maar die kleine ge-arceerde stukjes zijn wel weer super
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik stem op nielok omdat hij gewoon wat beter is afgewerkt enzo stem: nielok
Dynamic Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik stem op Matiscus ik vind zijn Render veel mooier. en vind ik over 't algemeen 't mooier bij elkaar staan. Ik vond die van nielok vond ik wat te vol! Matiscus
Gta Ripper Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik stem op Nielok Hij heeft de c4d's goed gebruikt, daar hou ik van. Die van Matiscus is te leeg.
DaBeast Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 [Matiscus] + Mooie render. + Goede flow. + Goed gebruik gemaakt van de kleuren. + Tekst fast er goed bij. - Ik zie er geen [Nielok] + Mooie render. + Speciale stijl - Iets te donker vind ik. - Te druk. - De tekst past er niet bij en is er te simpel "opgeplakt". - Die scanlines vind ik totaal niet passen. Mijn stem gaat dus naar Matiscus. Greetz
mickey Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Ik stem op Matiscus . Die strepen van Nielok gaan dwars door z'n render heen, ook vind hem een beetje te druk. Die van Matiscus is echt prachtig, het enige minpuntje wat ik misschien nog zou kunnen vinden is dat de Font(van je naam) een beetje onduidelijk is. Greets, Mickey Bewerkt: 5 augustus 2006 door mickey
Zim Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik vind beide signatures wel iets hebben... Matiscus: Ik vind de render erg mooi, en hij springt er goed uit. De tekst is goed geplaatst, al vind ik het font er niet echt bij passen. Ik vind de pattern die je bij de tekst hebt toegepast erg toepasselijk. Nielok: Deze vind ik wat minder, omdat de scanlines te verspreid en te on-ordelijk staan. De render vind ik een beetje te donker, en dat spatter-effect past er niet echt bij. De tekst vind ik dan weer wel goed, maar te opvallend. Mijn stem gaat naar matiscus.
Nielok Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Bedankt voor alle positieve commentaar voor ons beide! Uitslag: Nielok=5 Matiscus=4 winnaar Nielok (met geluk ) Matiscus begon met dit topic en ik ga het hierbij dan eindigen ^^
Recommended Posts