Thabit Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb alles naar mijn weten goed geïnstalleerd (naar mijn weten, of met je ook wat doen bij de 'table prefix'?) en toch zie ik nu een wit scherm ipv de index van mn site: http://frag14.byethost8.com/e107/news.php Plz. help me! Bewerkt: 4 augustus 2006 door Thabit Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ben je wel zeker dat je de juiste bestanden hebt geupload? Als ik naar de code kijk, zie ik dit: <html><body></body></html> Ik denk dat je eerst je site moet gaan coden ofzo. Ik heb nog nooit E107 gebruikt, vind gewone HTML makkelijker. Probeer eens te kijken als je een andere Index.PHP hebt staan. Zo ja, probeer daar dan eens naar toe te gaan. Greetz Reageren
Follow Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Die news.php is niet die van e107. Probeer het eens opnieuw te installeren en vergeet niet te chmodden. Want de news.php van e107 bevat wel 1000 letters, en niet zo'n 20 Reageren
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb het met S-ftp geprobeerd en met de gewone standaard van mijn host, beide wou niet. Zou iemand anders het willen uppen? S-ftp is Smart.. kon ik niet opschrijven want dan kreeg ik een blokkering. Bewerkt: 5 augustus 2006 door Thabit Reageren
Zim Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik denk dat je het nog moet chmodden. De files zijn er iig wel, want anders kreeg je een andere pagina bij bythost. Bij s-ftp( ) Rechtermuisklik>Chmod> 777, selecteer alle files en mappen, en als ze vragen: would you like to chmod the subfolders to ? (ofzo) klik je yes. Reageren
Thabit Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik denk dat je het nog moet chmodden. De files zijn er iig wel, want anders kreeg je een andere pagina bij bythost. Bij s-ftp( ) Rechtermuisklik>Chmod> 777, selecteer alle files en mappen, en als ze vragen: would you like to chmod the subfolders to ? (ofzo) klik je yes. Heb ik gedaan.. En ik kreeg geen melding of ik de submappen ook wou Chmodden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.