jeroentjuh13 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hallo, Ik heb nu alle missies gedaan ook op het derde eiland. Maar er staat nog 1 soort huis te koop. Dat bedrijf wang auto's ofzo. Het staat tegenover cj's Garage. Heb het iets met de auto school te maken. Wie kan me helpen???? mvg jeroentjuh13 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Je moet eerst de driving school volledig hebben uitgespeeld, en Alle missies in San Fierro daarna kan je dit bedrijf pas kopen. Speel dus eerst de driving school uit. Bewerkt: 4 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
jeroentjuh13 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 hey, Maar ik kom niet verder als je door die stad moet rijden. Heb je hulp ervoor???? mvg jeroentjuh13 Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Welke missie bedoel je dan precies? Ik denk dat je de missie City Slicking bedoelt, Deze valt best te doen, rijdt gewoon rustig ontwijk alle andere auto,s op momenten dat je eeen lange weg voor je hebt zonder bochten kan je best wel wat harder rijden, Maar blijf zeer gefocust op elke auto, want je mag geloof ik niet meer dan 20% schade hebben. Voor meer informatie kan je ook even hier kijken: City Slicking Bewerkt: 4 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
megamaggot Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) ik heb even een kaartje gemaakt hoe je he beste kan rijden.zo hoef je maar een pa bochten te maken en kan je veel snelheid maken op het tramspoor.op het stuk dat je naar beneden gaat als je bijna bij de eerste checkpoint bent moet je een beetje remmen. hier is het kaartje(de link):http://rapidshare.de/files/28123679/route_rijschool.bmp.html nog veel succes! greetz,MM EDIT:nou hoop ik dat ik niet te laat ben hoor. Bewerkt: 4 augustus 2006 door megamaggot Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Nou je moet binnen 100 seconden heen en weer zijn zonder schade, Dat is echt niet makkelijk ik heb het zelf nooit verder geschopt dan silver want als ik te snel wil gaan knal ik overal tegenaan. Bewerkt: 4 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
jeroentjuh13 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Dat had ik ook allemaal. Bedankt allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.