topdrop Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik heb gisteren med v0.32 gedownload van een site, ik kwam gelijk achter hoe dat werkte hoe je een object kon verplaatsen enz. dat ging allemaal prima maar in de spel zag ik iets geks,ik heb een camper trailer verplaatst maar als je dat van veraf kijkt zie je hem nog dwazig op de oude plek staan en kom je dichterbij dan verdwijnt die. HOE KAN IK DAT VERWIJDEREN ? kijk maar naar de screenshots VAN DICHTBIJ ZIE IK HEM OOK BEWEEG IK EVEN GAAT DIE WEG EN ZO MOET DIE ZIJN HELP !!! :S Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 De LODS van het spel staan nog steeds op dezelfde plek, daardoor lijkt het van veraf zo, maar is het van dichtbij anders. Dit kan je als het goed is zo in de IPL aanpassen. Reageren
EXIT Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) wat je daar ziet staan is de LOD van het object die heb je nog niet verplaats waarschijnlijk toen je dichtbij stond was de trailer waarschijnlijk vierkantig edit Flame was mij voor maar je kan dat ook verplaatsen in MEd maar als je de drawdistange van je gta hoger zet zie je het object niet meer van dichtbij Bewerkt: 4 augustus 2006 door EXIT Reageren
topdrop Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) ok en hoe kan ik die verplaatsen? oh ff verder prutsen en ik kom er zelf uit ik moest bij view long distance (LOD) eerst aanvinken en dan de boel uitpakken dus probleem is zo wel opgelost . Bewerkt: 4 augustus 2006 door topdrop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.