B.I.G._-M_* Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Kijk; Ik heb net Google Earth Gedownload; en ik vind het een uitstekend programma, alleen: In Amerika kan ik in inzoomen tot op de Auto's en mensen ,, In België kan ik maar inzoomen tot Antwerpen zelf; en dan blijft het beeld even wazig ... In amerika Verscherpt het beeld steeds als je inzoomt , maar in Belgie is dat niet het geval? :? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Beste B.I.G: Dat komt omdat Google Amerikaans is en België netzoals Nederland een klein landje is. Ik vind het ook vreemd, maar je kan bij Amsterdam wel het goed zien. Ik hoop dat je het nu snapt. Reageren
LBG Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Dan hebben ze van Belgie nog geen goede foto's gemaakt, dat was toen hij eerst uitkwam met Den Haag ook, nu kan je mensen zien lopen. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Dat heeft te maken met de sateliet instellingen van de foto's.Van belgie hebben ze nog (helaas) geen scherpe foto's gemaakt.maar alleen een ruige luchtfoto waarvan inet veel te zien is.Ook maakt Google Earth een ondersheidt tussen steden,de minst belangrijke steden gaan er meestal niet op staan maar van die grote wereldsteden wel IB Reageren
ikt Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Volgens mij doen ze eerst grote steen en dan random. Mijn plaats is nu ook scherp, je kan auto's net zien (Boxmeer) Reageren
coz Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) maar belgie IS toch ook wazig in het echt ? ( sorry .. kon het niet laten.. grapje moet kunnen toch ? ) maargoed ontopic dan maar zoals al gezegd was . het ene gebied is duidelijker dan de andere .. je kan het op afstand ook zien Bewerkt: 4 augustus 2006 door coz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.