Jump to content

halo combat evolved

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de demo van halo combat evolved m`n neefje ook maar die heeft er ook andere mappen bij :?

en hij zegt dat hij een of ander iets heeft gedownload ofzo ik zit nu alleenmaar de map blood gulch te spelen en hij uh... grand canyon ofzo weet iemand hoe ik ook meer mappen kan krijgen en dat ik niet in dezelfde map hoef te spelen :-(

alvast bedankt :bier:

Geplaatst:

Ik denk gewoon,bij een demo kan je niet zoveel doen,het is alleen een proefversie.Anders moet je Het vragen aan je neefje.

Dus een demo daar kan je niet zoveel van verwachten,helaas.

IB

;)

Geplaatst:
Ik denk gewoon,bij een demo kan je niet zoveel doen,het is alleen een proefversie.Anders moet je Het vragen aan je neefje.

Dus een demo daar kan je niet zoveel van verwachten,helaas.

IB

;)

Dat is wel zo, maar hebben jullie allebij de demo?

Want grand canyon is eigenlijk een map die bij het hele spel hoort en downloadbaar is, of een vriend heeft ze je naar hem toegestuurt, maar ik raad jullie allebij een gratis halo versie aan, het is alleen multiplayer.

Maar er is ook een campaign mode voor, das eigenlijk halo voor niks. ;)

Die campaign mode is wel lastig omdat je dan veel met DEV MODE moet weten.

Maar ik raad jullie dan Halo Custom Edition aan, alleen multiplayer moet het word veel gespeelt.

Ik heb ook een clan DFS op Halo Custom Edition.

Halo Custom Edition spel

Installatie handleiding! (Vertaald met een online translation Halo CE is Custom Edition)

BELANGRIJK! Eerst moet ik benadrukken dat alle bestanden en kaarten die op deze website bevat worden voor het Halo Gewoonte Uitgave Spel en NIET de normale Halo voor PC spel zijn.

Het Halo Gewoonte Uitgave spel (Halo CE) is een vrije niet ondersteunde vooruitgang en zelfstandig programma dat erlangs van uw Halo PC spel installeren zal. Verschillende Halo PC, staat het Halo CE spel toe dat u en of te spelen creëer gewoonte kaarten voor onlinetoneelstuk voor meerdere spelers.

Indien u het Halo CE spel hebt geïnstalleerd om de normale Windows installer te gebruiken dan is uw installatie gids de “C:\Program Bestanden\de Microsoft Spelen\de Halo Gewoonte Uitgave" zou Er een maps folder onder die gids moeten zijn. Dit is waar de kaart bestanden gaan.

Volledige Pad: C:\program Dient In\Microsoft Spelen\Halo Gewoonte Uitgave\kaarten"

Een kaart bestand te installeren wees eerst zeker dat Halo CE loopt niet. Het gebruiken van een archief programma zoals Winzip of Winrar of open het *. ritssluiting bestand en het *. kaart bestand onttrek en plaats hem in uw maps folder: C:\program Dient In\Microsoft Spelen\Halo Gewoonte Uitgave\kaarten".

Start Halo CE en ga door het proces een LAN Server te beginnen. Bevestig dat de nieuwe kaart die u installeerde verkrijgbaar is.

En over de levels die je kan downloaden...

De bekendste download site voor levels

En als je een level hebt gedownload moet je hem in de volgende locatie gooien (De .map bestand)

C:\Program Files\Microsoft Games\Halo Custom Edition\maps

Veel plezier, en hopelijk helpt dit allemaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...