mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 weet iemand waar de chisel en teargas ligt,ik vind ze niet,en op wikigta staat alleen Login required to editAlleen WikiGTA medewerkers kunnen pagina's bewerken. Ga naar de WikiGTA FAQ voor meer informatie. Ga terug naar Main Page. komt dat nog?? want bij elk wapen staat dat er Reageren
big brunelli Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 traangas kan je alleen hebben met cheatdevice en chisel weet ik niet Reageren
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ow,en er is natuurlijk geen Cheatdevice voor firmware 2.80 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 De chisel ligt hier: Kaartje: Dit is de enigste locatie die ik zo kan bedenken. Verder is hij ook nog te krijgen in de missie Biker Heat. Wayne draagt een Chisel op zak en een Stabby Shotgun. Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Kan je traangas echt alleen maar met de Cheatdevice krijgen? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Kan je traangas echt alleen maar met de Cheatdevice krijgen? Helaas hij is alleen met Cheat-Device te krijgen . Het is ook erg nep. De rook die ervan afkomt ziet er eigenlijk niet realistich uit. Bewerkt: 4 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Het is ook erg nep. De rook die ervan afkomt ziet er eigenlijk niet realistich uit. Ik gebruik niet graag dat traangas. Je verliest zelf je health / armor en als je er in loopt hapert het spel. Ik heb het er snel even bijgezet op WikiGTA dat het teargas enkel te verkrijgen is in Edisson Carters Cheatdevice savegame. Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ow ok dan, best raar dan dat je alleen maar met cheatdevice kan krijgen, vraag me af waarom Rockstar het in de game heeft gezet Reageren
VforV Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ow ok dan, best raar dan dat je alleen maar met cheatdevice kan krijgen, vraag me af waarom Rockstar het in de game heeft gezet Ja, ik vraag me ook af waarom de Dodo en de VCN Maverick (Vice City News ) er inzitten. Zelfs de Hidden Packages van GTA3 zitten erbij. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ow ok dan, best raar dan dat je alleen maar met cheatdevice kan krijgen, vraag me af waarom Rockstar het in de game heeft gezet Ja, ik vraag me ook af waarom de Dodo en de VCN Maverick (Vice City News ) er inzitten. Zelfs de Hidden Packages van GTA3 zitten erbij. Dit is door Edison gedaan Ik denk dat het ongeveer zoals modden gaat. Wat ik zelf denk niet echt dat er door R* een VCN Maverick in LCS wordt gedaan . Ik denk dat het door een soort van modden is gedaan. Iets met omzetten naar dat en dit bestandje, maar voor modden moet je niet bij mij zijn . Bewerkt: 4 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik vraag het even in deze topic, hoef ik geen niuwe voor aan te maken. Waar kan ik Molotov Cocktail vinden? Ik heb op Internet gezocht maar kan nergens een kaartje of vindplaats vinden. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Kaartje: -Klik voor Vergrooting- De Molotov's in Portland is pas beschikbaar na de missie Blow up 'Dolls'. Aangezien ze in het verwoeste Doll's House liggen. De Molotov's in SI liggen bij het WC blok in het "Belleville park". En de Molotov's in SSV liggen aan het einde van een zand weggetje in Wichita Gardens tussen wat Picnik Bankjes. Er zijn er misschien meer maar meer kon ik nu niet bedenken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.