Jump to content

traangas en chisel


mattiejj

Recommended Posts

weet iemand waar de chisel en teargas ligt,ik vind ze niet,en op wikigta staat alleen

Login required to edit

Alleen WikiGTA medewerkers kunnen pagina's bewerken.

Ga naar de WikiGTA FAQ voor meer informatie.

Ga terug naar Main Page.

komt dat nog??

want bij elk wapen staat dat er :{

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je traangas echt alleen maar met de Cheatdevice krijgen? :?:-(

Helaas hij is alleen met Cheat-Device te krijgen :Y .

Het is ook erg nep. De rook die ervan afkomt ziet er eigenlijk niet realistich uit.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook erg nep. De rook die ervan afkomt ziet er eigenlijk niet realistich uit.

Ik gebruik niet graag dat traangas. Je verliest zelf je health / armor en als je er in loopt hapert het spel.

Ik heb het er snel even bijgezet op WikiGTA dat het teargas enkel te verkrijgen is in Edisson Carters Cheatdevice savegame.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow ok dan, best raar dan dat je alleen maar met cheatdevice kan krijgen, vraag me af waarom Rockstar het in de game heeft gezet :?

Ja, ik vraag me ook af waarom de Dodo en de VCN Maverick (Vice City News :bonk:) er inzitten. Zelfs de Hidden Packages van GTA3 zitten erbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ow ok dan, best raar dan dat je alleen maar met cheatdevice kan krijgen, vraag me af waarom Rockstar het in de game heeft gezet :?

Ja, ik vraag me ook af waarom de Dodo en de VCN Maverick (Vice City News :bonk:) er inzitten. Zelfs de Hidden Packages van GTA3 zitten erbij.

Dit is door Edison gedaan :Y Ik denk dat het ongeveer zoals modden gaat. Wat ik zelf denk niet echt dat er door R* een VCN Maverick in LCS wordt gedaan :bonk: .

Ik denk dat het door een soort van modden is gedaan. Iets met omzetten naar dat en dit bestandje, maar voor modden moet je niet bij mij zijn :sst: .

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Kaartje:

sjf3.th.jpg

-Klik voor Vergrooting-

De Molotov's in Portland is pas beschikbaar na de missie Blow up 'Dolls'. Aangezien ze in het verwoeste Doll's House liggen.

De Molotov's in SI liggen bij het WC blok in het "Belleville park".

En de Molotov's in SSV liggen aan het einde van een zand weggetje in Wichita Gardens tussen wat Picnik Bankjes.

Er zijn er misschien meer maar meer kon ik nu niet bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...