mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) bij sommige plaatjes,zoals mn signature krijg ik een vakje en dan met een rood kruisje erin hoe krijg ik dat weg ik wist niet precies waar het in hoort,want ik weet niet wat het probleem is ik ga proberen er een plaatje van te maken Bewerkt: 4 augustus 2006 door mattiejj Reageren
ikt Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ververs je pagina gewoon even. Of zet IE uit en weer een. Gaat wel weer over Reageren
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) vernieuwen heb ik al zes x gedaan,maar dat werkt niet ,ik zet internet explorer ff uit,kijken of ie het dan wel doet..want ik wil wel mn sig zien natuurlijk EDIT werkt ook nie Bewerkt: 4 augustus 2006 door mattiejj Reageren
ikt Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Hmm, ik zie hem wel... Gaat wel over, dit had ik ook vaak met IE. Zie je hem? Bewerkt: 4 augustus 2006 door ikt Reageren
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) nee ik zie hem nie ik zie alleen ik heb 144 posts Bewerkt: 4 augustus 2006 door mattiejj Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik denk dat het aan je signature zelf ligt Mattiejj, want ik heb even geprobeerd de link rechtstreeks te benaderen, maar dan krijg je op gegeven moment de melding "pagina kan niet worden weergegeven". Ergens is er bij Imageshack wat misgegaan bij je signature vrees ik. Zou hem even opnieuw uploaden vanaf je PC daar naar toe en de nieuwe link in je signature zetten...... Reageren
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) huh,hij deed het eerst wel??maar je zal wel gelijk hebben??alleen weet ik nog niet zo goed hoe het moet,,dus dat word uitproberen EDIT,hoe moet dat dan,ik kan toch geen plaatje uploaden als ik geen plaatje zie? kan iemand mij helpen? Bewerkt: 4 augustus 2006 door mattiejj Reageren
Kama Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik veronderstel dat je toch je plaatje op je computer hebt staan, ergens bij je afb ofzo. Dus dan ga je bv naar imageshack en klik je op bladeren en dubbel klik je op je afb en dan klik je je groote aan (of vult het zelf in)en ff wachten en je hebt hem geupload. Dan zie je vanonder ergens je link staan. Ik hoop dat ik je heb geholpen, en dat je het wat snapt. Reageren
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 @ik ben mn hele map van mijn documenten kwijt,alles is weg!,ik ben het vergeten op te slaan,zeer dom, dus dat werkt ook niet :-( Reageren
ikt Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hmm, FireFox laat je plaatje helemaal niet zien, ook niet als kruisje Je kan ook je plaatje opnieuw maken Reageren
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) hij doet het weer!!! Bewerkt: 4 augustus 2006 door mattiejj Reageren
kristof01 Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 volgens mij moet je op je rchter muisknop klikken en dan afbeelding weergeven of zoiets. grtzz kristof01. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.