Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik ben even aan het werk met Zmodeler, en nu heb ik een paar vraagjes:

1- Hoe kan je iets wat je geselecteerd hebt texturen? Want als ik iets selecteer en dan textuur, textuurd hij het hele model. :?

2- Kan je iets (bijv. een model) naar bepaalde coordinaten verplaatsen?

3- Heb je een soort Snap functie in ZModeler? (zoals in 3ds max)

4- Hoe kan je een Render maken?

Alvast Bedankt,

Mickey

Bewerkt: door mickey
Geplaatst:

Ik neem aan je NFS MW Cars?? Waarom exporteer je je model niet gewoon als .3DS, je import hem in 3DS Max, je doet daar gewoon alles, en je bent klaar veel makkelijker.

En als het gewoon voor een object is, kan je het als nog beter doen met 3DS Max. Maar voor zover ik weet zit er geen soort van Snap Tools in.

Een render maken, kan hij niet, voor zover ik weet althans. Dit kan je gewoon het beste doen in 3DS Max. Er moet wel een UWV functie inzitten, ik denk dat hij onder de snel toets "M" zit.

Over de coords, dat zal er niet inzitten, er is ook geen balk waar je de Coords ziet van de plek van je model. Zelf denk ik dat dit niet zo nood zakelijk is. Neehet zit er niet in volgens mij ;)

Geplaatst:

Nou kijk, ik wil het in 3ds doen, graag zelfs.

Maar als ik hem exporteer als .3ds en importeer in 3ds, zegt hij incorrent import function ofzo. :?

Greets,

Mickey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...