XboxGta Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb zonet het lettertype Marcelle gedownload. Maar hoe plaats je die lus daar onder Alvast bedankt, XboxGta EDIT: Oke, klik Bewerkt: 4 augustus 2006 door XboxGta Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Het werkt heel makkelijk en het is dan ook maar een fluitje van een cent. Je hebt bijvoorbeeld van Dafont het Zip-pakket gedownload. In dat pakket wat je met Winzip opent vind je 2 (.ttf) bestanden. Één bestand duid de letters aan en één bestand is voor de Krullen onder de naam. Je plaats dus gewoon simpel weg de Lettertype bestanden (.ttf) in de map: 'Lettertype' in het Configuratie scherm. Dan open je simpel weg een programma zoals: 'Paint of Photoshop' of vul het zelf maar aan. Dan schrijf je in het voorbeeld jou naam: XboxGta in het lettertype: 'Marcelle Script' nu zie je gewoon normaal jou naam in het scherm staan, maar nu moeten we de krul maken. Typ na jou naam bijvoorbeeld een S je verandert het lettertype van die S in: 'Marcelle Swashes'. En dan zul je een krul zien, en dat was de opgave die jij niet helemaal begreep. Nog één keer voor de duidelijkheid; Gewone Letters: 'Marcelle Script' / Krullen onder naam: 'Marcelle Swashes'. Ik wens je veel plezier en ik heb nog wat screens gemaakt om het bericht een beetje op te vrolijken en mocht er nog een probleem wezen je kunt ze altijd stellen. - Graag gedaan, XboxGta. Daar doen we het uiteraard voor hé. - Bewerkt: 4 augustus 2006 door SummerBase Reageren
ikt Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) @hieronder: volg de uitleg van SummerBase. Bewerkt: 4 augustus 2006 door ikt Reageren
XboxGta Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Maar stap 3 begrijp ik niet EDIT: Dankjewel Summerbase, dankzij jou snap ik het Bewerkt: 4 augustus 2006 door XboxGta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.