jeroentjuh13 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hallo, Wat krijg je van denise als je haar op 100% hebt??????
Jon-asses Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Bij Denise krijg je dit: Als je 40% hebt is seks mogelijk. Als je 50% hebt is haar auto beschikbaar voor CJ. (Je kunt ermee rijden) Als je 100% hebt Vindt je een Pimp Suite in je warderobe. Dit allemaal heb ik gevonden op WikiGTA. Dit is een onderdeel van dit forum. Dus je had kunnen weten dat je daar iets kon vinden. Edit: Grrr, is -Matthijs- me toch weer voor zeker. Bewerkt: 4 augustus 2006 door Jon-asses
jeroentjuh13 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ok kan je hem er dan op zetten dan bekijk ik het even (het plaatje dan) en dan kijk ik wel of met dat wijf wel wil daten!!!!!! er is trouwens nog zo'n wijf die met je wilt. In de driving school. en die zegt dan als je bij haar staat "you're to scinny you must to eat" Maar dan kan je wel bij haar gratis je auto laten maken. Maar wat krijg je van haar als je haar vol hebt???
GTA-Sheep Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 WikiGTA doet wonderen met dit soort vragen. Wellicht is het handig eerst even daar te kijken óf een zoekargument op het forum te plaatsen. Pas als je nergens het antwoord vindt op je vragen kun je dan een topic aanmaken.
Recommended Posts