Jump to content

Save games

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb via deze site een aantal saved games gedownload en netjes in de juiste map gedaan.

Ze worden ook herkend en vermeld bij het venster 'load game', maar als als ik ze aan klik dan begint er een nieuw spel vanaf het begin in plaats van de plek waar deze save gemaakt is!!!

Hoe kan dit ? En wie weet de oplossing ? BIJ VOORBAAT HARTSTIKKE BEDANKT( IK BAAL VRESELIJK DAT MIJN FILES CORRUPT ZIJN! ),kan iemand helpen of een andere manier weten hoe ik rond rond de 25 % van de game verder kan gaan ,mijn files zijn corrupt!

Geplaatst: (bewerkt)
Hallo,

Ik heb via deze site een aantal saved games gedownload en netjes in de juiste map gedaan.

Ze worden ook herkend en vermeld bij het venster 'load game', maar als als ik ze aan klik dan begint er een nieuw spel vanaf het begin in plaats van de plek waar deze save gemaakt is!!!

Hoe kan dit ? En wie weet de oplossing ? BIJ VOORBAAT HARTSTIKKE BEDANKT( IK BAAL VRESELIJK DAT MIJN FILES CORRUPT ZIJN! ),kan iemand helpen of een andere manier weten hoe ik rond rond de 25 % van de game verder kan gaan ,mijn files zijn corrupt!

Welkom, dit komt door dat jij en de savegame een verschillende type hebben. Jij hebt V2 en de savegame heeft V1. Dut kan je oplossen door, een patch te downloaden waardoor GTA word gedowngrad, of door een savegame te downloaden voor V2.

Hier meer info:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry357627

En hier de V2 savegames:

http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...t&p=3434720

Ps: Dit hoort eigenlijk in het Sa gedeelte.. :clown:

>>> Door GTA-Sheep: Verplaatst...<<<

Bewerkt: door -Matthijs-
  • 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
ik kan die V2 saved games niet vinden, kan iemand de V2 t-bone mendez missie posten?

Er is zo juist een topic geopend waar je al je alle savegames kan vinden voor V2. Voor de volgende keer is dat topic >hier< te vinden.

hier is de savegame voor je missies: Download!

Na het downloaden moet je hem uitpakken, het is namelijk een .zip bestand. Daarna in je GTA San Andreas User files zetten, te vinden in de map Mijn documenen.

Bewerkt: door -Matthijs-

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...