Cosmo Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik heb moeite met de missie dat je op muziek moet bouncen met de numlock cijfers :S heeft iemand tip Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb moeite met de missie dat je op muziek moet bouncen met de numlock cijfers :S heeft iemand tip Het is een kwestie van op tijd reageren, je moet niet te laat drukken. Ik druk bijvoorbeeld altijd wanneer het pijltje net in het bolletje is, want in die tijd dat je drukt, is dat pijltje midden in het bolletje gekomen. Echt tips zijn hier verder niet voor, het is een kwestie van oefenen, oefenen, en nog eens oefenen en dan zul je zien dat het vanzelf lukt. Ik had nog wel ergens gelezen dat je de cheats kan gebruiken waardoor de tijd slomer gaat maar ik weet niet of die helpt. Als je hem op de PC hebt kun je natuurlijk altijd even je savegame in het Savegame-aanvraag forum plaatsen, en dan zal iemand anders hem doen. Bewerkt: 4 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
SummerBase Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb uiteraard wel wat tips voor de lowriders missie, het is ook best moeilijk, maar ik denk dat je het hebt over de missie: 'Cesar Vialpando'. In deze missie moet je het opnemen tegen de aanhangers van Cesar. Je krijgt onderin het scherm pijlen te zien die door een ronde cirkel schuiven. Ik had er namelijk zelf ook problemen mee, maar door een tip die ik hier recentelijk nog gekregen heb kan ik het met gemak. Je moet jezelf namelijk voledig concentreren op de onderste helft van het scherm, daar gebeurt het namelijk allemaal. Let niet op de tijd, maar focus je gewoon op het eerder genoemde scherm. Dan moet je de controls/ besuturing uiteraard uit je hoofd kennen. Ik kan hem wel even simpel uitleggen, je kent als het goed is de numpad aan de linkerkant van je toetsenbord. De Besturing vind je onderaan deze post, want anders word het hier een zooitje. Even terugkoemnd op je vraag, je moet goed kijken waneer een pijl erin zit. Als hij er een fractie van een seconde voor zit kan je er op drukken en dan word het rondje om de pijl wit fel gekleurd. Dat betektn dat je het hoogste aantal punten voor die pijl behaalt hebt. Dan heb je ook nog dat je hem indrukt als de pijl er net inzit. Dan telt de computer eigenlijk dat hij er net naast zit, maar dan krijg je wel punten. Ik heb ook nog een andere tip waardoor het stukken makkelijker word. Zet in het begin het meeste geld in zo wil hij wat makkelijker zijn en kan je het halen aan het eind krijg je de inzet en de inzet van hem en heb je dus het dubbele aantal geld. Veel succes en ik hoop dat het je gaat lukken, mocht er toch nog iets zijn wat niet wil lukken, vraag ze gerust. Natuurlijk als dat ook nog niet lukt kun je hem altijd nog aanvragen in het 'Savegame aanvraag forum', daar staan de Savegamers (mensen) voor je klaar om de missie te behalen. Linksboven: 7 Rechtsboven: 9 Linksonder: 1 Rechtsonder: 3 Onder: 2 Boven: 8 Links: 4 Rechts: 6 Bewerkt: 4 augustus 2006 door SummerBase Reageren
Mathieu5 Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Al je de missie Cesar V. niet lukt en je hebt meer dan 200 euro kun je een ps2 kopen. Ik heb een ps2 en ben met wozzie en zero en ik heb 5 vriendinnen in san andreas. Reageren
megamaggot Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 ik weet niet hoe ik je post moet beoordelen hoor,maar volgens mij kun je hem het beste spam noemen. dus je bent met zero en woozie en hebt 5 vriendinnen?wat heeft dit met dit topic te maken? en dat van die playstation kopen is ook absurd.moet hij nog is opnieuw beginnen met alle missies en is hij 200 euro kwijt. greetz,MM Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Maar is hij neit nieuw mischien snapt hij het allemaal nog niet Reageren
Scooter Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 (bewerkt) Al je de missie Cesar V. niet lukt en je hebt meer dan 200 euro kun je een ps2 kopen.Ik heb een ps2 en ben met wozzie en zero en ik heb 5 vriendinnen in san andreas. Voor de duidelijkheid. Het is de bedoeling dat je dingen post die met het topic te maken hebben. En niet dat je over van alles en nog wat begint. Wat jij doet is reclame maken. Dat is niet de bedoeling hier. Als je jouw ps2 wil verkopen ga je maar naar de desbetreffende sites. Maargoed dat ter zijde. Cosmo weet nu wat hij moet weten, dus dat is klaar. Bewerkt: 7 augustus 2006 door Scooter Reageren
the_fa2man Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Maar dat van die playstation is bulllshit en cosmo is het je gelukt die lowrider missie Reageren
daphne1020 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Al je de missie Cesar V. niet lukt en je hebt meer dan 200 euro kun je een ps2 kopen.Ik heb een ps2 en ben met wozzie en zero en ik heb 5 vriendinnen in san andreas. heb jij 5 vriendinnen! woow ik heb ook san andreas op ps2 maar ik had meer 1 vriendin; in los santos maar die heb ik per ongelijk doodgeschtoten dus mijn vraag: hoe krijg je die vriendinnen>? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Al je de missie Cesar V. niet lukt en je hebt meer dan 200 euro kun je een ps2 kopen. Ik heb een ps2 en ben met wozzie en zero en ik heb 5 vriendinnen in san andreas. heb jij 5 vriendinnen! woow ik heb ook san andreas op ps2 maar ik had meer 1 vriendin; in los santos maar die heb ik per ongelijk doodgeschtoten dus mijn vraag: hoe krijg je die vriendinnen>? Vriendinnen krijg je steeds meer als je verder komt in het spel. Als het goed is heb je nu Denise al leren kennen. Je hebt in totaal 6 vriendinnen. Elke vriedin zal weer verschillend zijn, de een wil dat je veel spieren hebt de andere wil dat je slan bent etc. Zoals ik al zei hoe verder je komt hoe meer vriendinnen, als je bijvoorbeeld rondrijd en je ziet een meisje met een blauwe pijl boven haar hoofd, betekent dat dat je vriendin kan worden, je moet haardan aanspreken. Meer info over de vriendinnen vind je op WikiGTA! Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Ik vond het op het begin ook heel moeilijk, maar zodra je het ritme hebt lukt het. Het is een kwestie van optijd reageren en op uiteraard de juiste knoppen drukken. Je kan ook eerst oefenen voordat je de wedstrijd doet. Zo krijg je de knoppen en de moves een beetje onder de knie. Veel succes, Grove St. Reageren
daphne1020 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Al je de missie Cesar V. niet lukt en je hebt meer dan 200 euro kun je een ps2 kopen. Ik heb een ps2 en ben met wozzie en zero en ik heb 5 vriendinnen in san andreas. heb jij 5 vriendinnen! woow ik heb ook san andreas op ps2 maar ik had meer 1 vriendin; in los santos maar die heb ik per ongelijk doodgeschtoten dus mijn vraag: hoe krijg je die vriendinnen>? Vriendinnen krijg je steeds meer als je verder komt in het spel. Als het goed is heb je nu Denise al leren kennen. Je hebt in totaal 6 vriendinnen. Elke vriedin zal weer verschillend zijn, de een wil dat je veel spieren hebt de andere wil dat je slan bent etc. Zoals ik al zei hoe verder je komt hoe meer vriendinnen, als je bijvoorbeeld rondrijd en je ziet een meisje met een blauwe pijl boven haar hoofd, betekent dat dat je vriendin kan worden, je moet haardan aanspreken. Meer info over de vriendinnen vind je op WikiGTA! Dankje voor de uitleg en ja k heb denise al ja alleen die heb in per ongelijk doodgeschoten per ongelijk er was net een gang war toen ik met dr uitging en toen stond ze ineens voor me.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.