RobertSA Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hallo, ik heb net No Sone of Mine gespeeld, en dan komen de Hitmans achter je aan he? Nu heb ik ze vermoord(dus de missie uitgespeeld)maar ik las op Wikigta dat de Hitmans dan nog achter je aankomen. Gebeurt dit vaak? en zijn ze moeilijk te vermoorden? of net zo als in de missie zelf? Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Dit gebeurt niet vaak ik heb het maar twee keer meegemaakt. Ze zijn heel erg makkelijk te vermoorden je kan ze met elk wapen vermoorden zelfs met je vuisten. Er komt maar een mannetje op je of als je die hebt vermoord of kwijt ben geraakt dan komt er naar een tijdje weer een andere huurmoordenaar. Reageren
batelje Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 en je kan hun kogelvrij pakken oprapen Reageren
VforV Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Na de missie Making Toni wordt het contract dat Ma Cipriani met de huurmoordenaars heeft opgezegd, omdat ze blij is dat je dan een made man geworden bent. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Je bent al geholpen maar ik wil nog een klein beetje toevoegen . Je moeders huurmoordenaars: Allereerst krijg je bovenin een schermpje te staan dat er 1 van je moeders huurmoordenaars in de buurt is. Dan kun je twee dingen doen: 1. Je kunt proberen te vluchten door snel weg te rijden. Maar pas wel op je kunt ook perongeluk juist naar de huurmoordenaar toe rijden. 2. Je kunt op de huurmoordenaar wachten en hem uitschakelen. Verdere informatie over de huurmoordenaars: De huurmoordenaar komt naar je toe per auto. Alleen kunnen ze niet rijden dus vaak hoor je wel een knal ten teken dat hij de auto heeft opgeblazen. Als hij dicht in de buurt is gaat hij vaak per voet verder. Maar als het nog een stukje verder is steelt hij gewoon een andere wagen. Als de huurmoordenaar bij je is stap hij uit en zal gaan schieten met een wapen (Natuurlijk, met een mes is het zo moeilijk ) Vaak is dit een Stabby Shotgun of een AK 47. Verder hebben ze altijd Armor bij. Je kunt ze neer schieten maar dan heb je de kans dat hij jou ook flink zal verzwaken of zelfs doden. Daarom is het ook handig om over hem heen te rijden. Suc6 verder Bewerkt: 4 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
RobertSA Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Haha ASPHALT ik ga voor puntje 2. Bedankt voor de hulp iedereen. EDIT: Bij mij is het nou zo'n 5 keer gebeurd Bewerkt: 7 augustus 2006 door robertsa Reageren
PsY Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 ik had de missie uit en ik reed lekker snel naar mijn safehouse en ik had zonder het te besseffen een huurmoordenaar ge dood gewoon tegen geknald.. Ze zijn niet zo moeilijk (ze zijn oerstom) gewoon een sindacco met armor een een stubby shotgun Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 Je bent al geholpen maar ik wil nog een klein beetje toevoegen .De huurmoordenaar komt naar je toe per auto. En ik voeg oowk nopg wat toe: ze komen ook per motor; ik heb dat nml gehad, toen kwam er een op een PCJ 600 (ofzow) Maar die had, armor en een Uzi :S Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 vet dat er huurmoordenaars zijn eindelijk als je hem 100% hebt uitgespeeld kan je nog een beedje aktie beleven Reageren
Lord of War Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 vet dat er huurmoordenaars zijn eindelijk als je hem 100% hebt uitgespeeld kan je nog een beedje aktie beleven Dat klopt niet, rinaldootje. Als je de missie 'Made Man' hebt gedaan zal je moeder trots op je zijn en geen huurmoordenaars meer inhuren. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 nee de missie heet 'Making Toni' maar in die missie WORD je made man. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Inderdaad, in de missie 'The made man' wordt JD 'Gemade', denkt, alleen jammer voor JD word hij "afgemade" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.