PSP-Lover Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Net even gemaakt! Soo..wat vinden jullie?(Arsene is mijn naam in OSM) Reageren
Ruben TB Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hij is wel beste mooi.. k geef je een 9/10 >>> Door RonaldVC: Ik weet dat je nieuw bent, maar op deze manier hoor je hier niet te raten/beoordelen. Graag voortaan onderbouwende kritiek geven, bijvoorbeeld: wat vind je er zo mooi aan, en wat vind je iets minder mooi. Lees voor meer informatie de Showroom regels nog een keertje door. <<< Reageren
TheGuardian Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Heey PSP-Lover, Commentaar: Je sig zag er op het eerste gezicht onduidelijk uit, na wat je sig te bekijken, merkte ik dat er dus ventjes opstonden Hoewel dat even durude, ik dacht eerst aan robots namelijk.. - punten: Je render past niet echt bij je achtergrond. Je render is onduidelijk waardoor je moeite hebt met te kijken wat nou precies er op je render staat. Ik zou ofwel een duidelijkere achtergrond nemen, of anders een iets lichtere + punten Je lettertype past uitstekende bij de siggy. Daardoor lijkt hij wat professioneler EindTotaal Punten: 7.2 Eindbesluit: Zorg in het vervolg dat je siggy wat duidelijker is, en je achtergrond bij de render past TheGuardian Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Kijk hier heb ik wat aan, thanx voor de tips TheGuardian, kzal eens opleeten bij de volgende sigs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.