Natasja24 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Waarom kunnen die eigenlijk niet in de Pay N Spray?das wel jammer.Er staat dan wel dat ie te heet is ofzo en een ambulance kan ook niet.Vinden jullie dat niet jammer? Reageren
ikt Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Ik denk: Dat komt doordat Paint 'n Spray illegaal is en ze niet aan overheidsvoertuigen te durven koen, anders gaat het met hum mis Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Ja maar dat is ook logisch, de meeste van dit soort voertuigen zijn allemaal belangerijk, waarschijnlijk heeft rockstar daarom ook iets verzonnen dat het te warm is, en een politie auto ga je toch niet modden? zo herkent natuurlijk niemand hem meer, stel je voor je belt de politie en er staat ineens een paarse met roze strepen auto voor je deur, en je zegt ik ben van de politie, dan zal je het bijna niet meer geloven. die voertuigen moeten gewoon in hun staat blijven hoe ze zijn, ik vindt het dus niet jammer. Weet je wat ik wel gek vindt dat je een taxi wel kan modden, die hadden dan eigenlijk ook gewoon normaal geel moeten blijven. Bewerkt: 4 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Natasja24 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 die krijgen toch ook geen andere kleur of wel? Reageren
ikt Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hij heeft het over tunen Maar je kan ook geen overheidsvoertuigen tunen :| Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Taxi's die krijgen wel een andere kleur, dat vindt ik dus ook zo gek, maar wel mooi vooral als je een taxi in de kleur blauw stopt is hij mooi. Mijn mening dan Bewerkt: 4 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Natasja24 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 en toch vind ik het eigenlijk wel jammer van die andere auto's want als je een politie auto wilt hebben en hij is helemaal kapot? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 (bewerkt) Je kan hem dan toch ook in 1 van je garages zetten, dan stap je uit je auto en loopt uit de garage, je wacht tot de garage deur is gesloten, en je gaat weer naarbinnen, je zult zien je politie auto is weer helemaal perfect. Bewerkt: 4 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
Natasja24 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 oh dat wist ik ook niet zal ik dan eens proberen (even iets anders)ben ik helemaal naar de top van die berg gelopen(had geen zin om voertuig te zoeken) staat er kom terug tussen zolaat hihi.Nou dan wacht ik daar maar.Heb geen zin om weer terug te gaan Reageren
~Mario~ Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Inderdaad je zal moeten wachten tot 5 uur, het beste kan je er met een vliegtuig naartoe. Reageren
Natasja24 Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 daar ben ik nog niet.Ben pas overnieuw begonnen en probeer alles te halen.Ik ben te voet gegaan kan ook duurt alleen erg lang maar ja.Ik kan nog geen vliegtuig besturen ben net in Badlands gekomen. Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Heli kan je halen in san fierro airport, daar kan je al meteen heen als je naar de badlands kunt, dus ook naar san fierro Y55 Reageren
Preddy Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Heli kan je halen in san fierro airport, daar kan je al meteen heen als je naar de badlands kunt, dus ook naar san fierro Y55 ...zitten toch op slot totdat je de vliegschool haalt? Reageren
megamaggot Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 niet alle vliegtuigen en helikopters hoor,je kan vanaf het begin in de dodo,shamal en nog enkele vliegtuigen. greetz,MM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.